LMH1 Skrevet 10. august 2017 Del Skrevet 10. august 2017 (endret) Windows har stoppet denne enheten fordi den har meldt om problemer. (Kode 43) The USB set address request failed. systemgjenopprettning eller tilbakestilling hjelper lite Endret 10. august 2017 av LMH1 Lenke til kommentar
Krozmar Skrevet 10. august 2017 Del Skrevet 10. august 2017 Prøvd et annet tastatur? Lenke til kommentar
LMH1 Skrevet 10. august 2017 Forfatter Del Skrevet 10. august 2017 (endret) samme problem er drivere som er problemet må bruke skjermtastatur istedenfor Endret 10. august 2017 av LMH1 Lenke til kommentar
Krozmar Skrevet 10. august 2017 Del Skrevet 10. august 2017 Du har installert alt av Chipset drivere og lignende til hovedkortet? Misstenker USB 3.0 trøbbel... Hadde jo vært flott om du utredet når problemet oppstod etc? Lenke til kommentar
LMH1 Skrevet 10. august 2017 Forfatter Del Skrevet 10. august 2017 Ja, så det er ikke problemet må være windows 10 oppdatering som har ødlagt drivere eller noe. Hender det skjer en skjeldent gang, samme med alle usb portene vertfall for tastaturet. Verstefall må jeg reinstallere operativsystemet som jeg ikke har særlig lyst til, men hadde håpet det var en vei utenom. Lenke til kommentar
LMH1 Skrevet 31. mars 2018 Forfatter Del Skrevet 31. mars 2018 (endret) Løsningen ble å kjøpe nytt tastatur, da fungerte det. Er ikke tastaturet det er noe feil med, men hadde problem med andre Logitech K360 så problemet er batteriet ledningen eller fjerden sitter dårlig så får ikke kontakt. Advant trådløs tastatur til 150 kr på elkjøp løste problemet. Selv trodde jeg ikke det ville hjelpe fordi trodde windows feil med drivere ikke er mulig å ungå så enkelt. Så det må vel være forskjellig maskinvare ID for samme levrandør tastatur gir samme feil. Endret 31. mars 2018 av LMH1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå