Torhild Jansen Skrevet 10. august 2017 Del Skrevet 10. august 2017 Ved havet. Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 10. august 2017 Del Skrevet 10. august 2017 Det er vel ikke noe å sette negativfingeren på her. Et riktig fint bilde. 1 Lenke til kommentar
Torhild Jansen Skrevet 10. august 2017 Forfatter Del Skrevet 10. august 2017 Det er vel ikke noe å sette negativfingeren på her. Et riktig fint bilde. Takk takk ? Lenke til kommentar
Roar Kneppen Skrevet 11. august 2017 Del Skrevet 11. august 2017 Flotte linjer og former i steinene nærmest. Jeg vet ikke om du er enig med meg når jeg tenker en V2 der du tar en beskjæring oppe så det blå over sola forsvinner for da øker dybdefølelsen. De flotteste fargene blir jo igjen da også. Scroll opp, dekk til og ta en titt. Roar Roar 1 Lenke til kommentar
Jimmyag Skrevet 11. august 2017 Del Skrevet 11. august 2017 Flott bilde med et praktfullt fint kveldssol. Lenke til kommentar
Torhild Jansen Skrevet 11. august 2017 Forfatter Del Skrevet 11. august 2017 Flotte linjer og former i steinene nærmest. Jeg vet ikke om du er enig med meg når jeg tenker en V2 der du tar en beskjæring oppe så det blå over sola forsvinner for da øker dybdefølelsen. De flotteste fargene blir jo igjen da også. Scroll opp, dekk til og ta en titt. Roar Roar Slett ikke dumt forslag ? Lenke til kommentar
sussss Skrevet 17. august 2017 Del Skrevet 17. august 2017 Smukt og gode farver vh Suss Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg