Gjest Slettet-8OkEXm Skrevet 10. august 2017 Del Skrevet 10. august 2017 Hva er et rimelig bud på en svært lite brukt: HTC 10, Iphone 6s 16gb, Sony XZs? Lenke til kommentar
Krozmar Skrevet 10. august 2017 Del Skrevet 10. august 2017 I utgangspunkt halvparten av nypris (Nåværende pris) for alle telefonene er et rimelig bud mener jeg.. Kommer litt an på om du har alt tilbehør og har kvitteringen for telefonene.. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-BnKsB4Fg0P Skrevet 10. august 2017 Del Skrevet 10. august 2017 Halvparten er ikke rimelig bud synes jeg. Kommer an på hvor gamle de er selvfølgelig, men jeg har drevet med kjøp og salg på Finn i veldig mange år. Sony er dritvanskelig å bli kvitt, så her kan du prøve deg på en lav pris. iPhone er veldig lett å få solgt, så her må du være forberedt på å betale mer. HTC ga jeg opp mange år siden, så her er jeg mer usikker. Lenke til kommentar
Krozmar Skrevet 10. august 2017 Del Skrevet 10. august 2017 Halvparten er ikke rimelig bud synes jeg. Kommer an på hvor gamle de er selvfølgelig, men jeg har drevet med kjøp og salg på Finn i veldig mange år. Sony er dritvanskelig å bli kvitt, så her kan du prøve deg på en lav pris. iPhone er veldig lett å få solgt, så her må du være forberedt på å betale mer. HTC ga jeg opp mange år siden, så her er jeg mer usikker. Mener du det er for dyrt? For billig? Når det gjelder iPhone får man iPhone 6 og 6s nesten kastet etter seg, da iPhone-brukere til tider kjøper siste modell.. Derfor finner man de til ekstremt lave priser på Facebook-grupper og lignende. Finn.no finner du også mange, men her er de som regel overpriset iforhold til hva som er tilgengelig av brukte iPhoner.. Jeg kjøpte eksempelvis min iPhone 6 64GB for en tusenlapp av en venn, da han oppgraderte til iPhone 7. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-BnKsB4Fg0P Skrevet 10. august 2017 Del Skrevet 10. august 2017 Å selge en iPhone 6 64 GB til en så lav pris er å kaste bort penger. En slik kan fort innbringe godt over 3.000 kr. En iPhone holder seg veldig godt i pris. Selge på Facebook er håpløs. Alle skal ha ting gratis der. Så på Facebook kan man kjøpe en ting for 1000 kr for å selge igjen på Finn til 2000 kr. Det er på Finn jeg finner de seriøse kjøperne. På Facebook er det bare tull synes jeg. Så en iPhone kan fort selges for mye mer enn halv pris. Men jeg skal gi deg rett i at halv pris på mange andre merker kan være rimelig ok. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-8OkEXm Skrevet 10. august 2017 Del Skrevet 10. august 2017 (endret) Er det pga. etterspørselen for iphones at prisen er høyere? Endret 10. august 2017 av Slettet-8OkEXm Lenke til kommentar
Gjest Slettet-BnKsB4Fg0P Skrevet 10. august 2017 Del Skrevet 10. august 2017 Er det på grunn av etterspørselen at iphones er i en "annen klasse"? Min erfaring i mange år er at en iPhone selges innen det er gått et par dager, nesten uansett hva du skal ha for den. Ingen andre merker selges på langt nær like raskt. Sony er verst synes jeg, da disse blir liggende i laaange tider før man endelig får "gitt den bort". Har nå en LG G5 til slags for 2000 kr som er halv pris av ny pris. Har blitt lastet opp på nye igjen og igjen i 4 mnd uten å napp. Bare få henvendelser fra folk som skal ha den "gratis". Trist da det er en veldig bra telefon egentlig. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-8OkEXm Skrevet 10. august 2017 Del Skrevet 10. august 2017 (endret) Rart Sony selger dårlig. Produktene deres holder som regel høy standard, mener nu jeg. Endret 10. august 2017 av Slettet-8OkEXm Lenke til kommentar
Gjest Slettet-BnKsB4Fg0P Skrevet 10. august 2017 Del Skrevet 10. august 2017 Rart Sony selger dårlig. Produktene deres, som regel, er av høy kvalitet, mener nu jeg. Uenig med deg der dessverre. De har ofte blitt skrytt opp i skyene, men skuffet meg stort på kamera og stabilitet. Oppdateringer ødelegger ofte mer enn det fikser. Men det er en min opplevelse da. Lenke til kommentar
Wisd0m Skrevet 10. august 2017 Del Skrevet 10. august 2017 iPhone er vel i en særstilling siden telefonen er er statussymbol (som ironisk nok alle har råd til). 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå