Gå til innhold

Er det noen jenter der?

picatta

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

jeg synes folk som setter andre i bås, kanskje kunne hatt godt av litt selvinnsikt jeg..

er ikke så alt for mange av oss "black metal folk" som driver med pc og overklokking slik som meg.. det finnes alleslags nyanser.

men de fleste som kommer med slike idiotiske utsagn er enten stokk dumme, eller bare fjortisser (det finnes fjortisser i alle aldre) som prøver å tøffe seg.

CreatureCanis: Jeg ville gjerne ha hatt en kombinasjon(smellvakker frekk, "slem", snill kjærlig og smart.. :p )men det viktigste er vel at man er gade i hverandre? også er det jo også slik at hva en mener med vakker, varierer sterkt fra persjon til persjon.

"smellvakker" er ikke i mine øyne det samme som cubus reklamen.

og jeg tror at de fleste som ikke er fjortiss eller bare dum, er enige med meg her.

Lenke til kommentar

Hm.....det har seg dess. slik at data er en mannsdominert kultur. Seff finnnes det unntak, men la oss se på fks ridning( på hest vel å merke :p). Der er det til min understanding en helt klar overflod av jenter. Samme med psykologistudier (tror jeg). Cluet her er at der sitter alle jentene og lurer på hvorfor det er så få som rider..."det er jo sååååå gøy"(Yeah right! :laugh:).

Lenke til kommentar
Hm.....det har seg dess. slik at data er en mannsdominert kultur. Seff finnnes det unntak, men la oss se på fks ridning( på hest vel å merke :p). Der er det til min understanding en helt klar overflod av jenter. Samme med psykologistudier (tror jeg). Cluet her er at der sitter alle jentene og lurer på hvorfor det er så få som rider..."det er jo sååååå gøy"(Yeah right! :laugh:).

Kansje prøve det mer en en gang før du klager? ;)

Har du gjort det flere ganger så kan du godt uttale deg men det kan jo hende at andre liker det ;)

Lenke til kommentar
Jarbra : Men det er vel de indre kvaliteter som teller ?

...

Versatile : indre kvaliteter ??? hæ???

Ville du hatt en smellvakker jente som var slem\frekk\dum\o.l eller en ikke fullt så pen jente som var snill\kjærlig\smart\o.l...? :dontgetit:

Hm.....kommer helt ann på hvor lenge jeg skal holde ut med den personen. Kjenner flere airhead bimbos (går på persbråten vettu ;) )som sikkert er morro å henge med sånn ca maxs en uke...så begynner du å bli vedlig lei spørsmål om hvordan et kolon ser ut ("det er sånn ( ikkesant?" SANN KOMMENTAR!!!Opplevde det igår :laugh:). Men skal man ha et mer langvarig forhold vil jeg nok gå for en som har en IQ som er høyere en dagens temperatur og som ikke er heeeeelt pc-noob.

At hun skal være helt pcgeek kan bli litt døll..det er bra med litt forksjellige interesser...ellers kan det bli noe så avsindig ensformig er jeg redd.

Lenke til kommentar

Riding er faktisk digg det... her har du med en x'stalljente og gjøre!

Hestedilla har jeg hatt og jeg er stadig fasinert av disse fabelaktige dyrene..

At riding\hest er en jentedominert syssel er jeg faktisk litt uenig med. Små jenter i stallen er det nok ett overtall av jah... men ser du på proff hestesport så er denne og faktisk mannsdominert!

Lenke til kommentar
Hm.....det har seg dess. slik at data er en mannsdominert kultur. Seff finnnes det unntak, men la oss se på fks ridning( på hest vel å merke :p). Der er det til min understanding en helt klar overflod av jenter. Samme med psykologistudier (tror jeg). Cluet her er at der sitter alle jentene og lurer på hvorfor det er så få som rider..."det er jo sååååå gøy"(Yeah right!  :laugh:).

Riding er faktisk digg det... her har du med en x'stalljente og gjøre!

Hestedilla har jeg hatt og jeg er stadig fasinert av disse fabelaktige dyrene..

At riding\hest er en jentedominert syssel er jeg faktisk litt uenig med. Små jenter i stallen er det nok ett overtall av jah... men ser du på proff hestesport så er denne og faktisk mannsdominert!

all sport er mannsdominert..

Lenke til kommentar
Ridning er digg,men jeg liker ikke dyr i fangenskap :roll:

Enig med deg...

Og hester som har stått inne for lenge kan vere ett mareritt og ha med og gjøre.. :dontgetit: Komme inn i boksen til en hest som er sprettende ivrig etter og komme ut kan vere ganske skummelt... :scared: og å ta den ut er enda skummlere...

Heldigvis har jeg hatt med relativt snille hester og gjøre da men... :ermm: Men det var kansje ikke akkurat hva du hadde in mind...

Edit: sorry at jeg driver og poster to så tett oppi en annen men det bare blir sånn av og til... :roll:

Endret av CreatureCanis
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...