picatta Skrevet 7. desember 2003 Del Skrevet 7. desember 2003 Har sett på et par innlegg her, men lurte litt på dette da jeg synes jeg så ei jente som hadde lagt inn et innlegg, derfor lurer jeg på; er det mange av dere der ute som er jenter? Og hvis ikke, hva synes dere gutter om at jenter er interresert i data? Personlig så kjenner jeg mange jenter som deltar f.eks på TG og jeg synes at det er bra at oxo jenter deltar på slike tilstelninger! Lenke til kommentar
Superslask Skrevet 7. desember 2003 Del Skrevet 7. desember 2003 på OsloLAN nå i høst blei jeg overraska over hvor få jenter det var faktisk. regna med at det ville komme fler men data/lan ER mannsdominert til de grader (noe som kanskje er synd?) Lenke til kommentar
rlz Skrevet 7. desember 2003 Del Skrevet 7. desember 2003 På The Convention var det en del damer, kanskje 50 av de 450 som var der Lenke til kommentar
Earendil Skrevet 7. desember 2003 Del Skrevet 7. desember 2003 (endret) På The Convention var det en del damer, kanskje 50 av de 450 som var der Det er jo MYE! På det største LAN'et jeg har vært på var det 0 jenter av 150 stykk. EDIT: Det var jenter der, men uten datamaskiner. Endret 7. desember 2003 av Earendil Lenke til kommentar
ballemann Skrevet 7. desember 2003 Del Skrevet 7. desember 2003 Hmm kan ikke akkurat si at damer tenner meg når de sitter å løser opp koder på data'en , men men men. Lenke til kommentar
Xticy Skrevet 7. desember 2003 Del Skrevet 7. desember 2003 jeg mener å ha lest at 10-15% av de på TG er jenter pluss at det er omkring 700 jenter på besøk der hver dag. konklusjon: TG er et sted å showe med cs skills og skjekke damer! (der kommer jeg til å triver ) Lenke til kommentar
Flames Skrevet 7. desember 2003 Del Skrevet 7. desember 2003 På årets NaIT i Narvik var det ganske mange jenter Lenke til kommentar
korny Skrevet 7. desember 2003 Del Skrevet 7. desember 2003 på multilan v3 så var det 1 jente av 200 folk Lenke til kommentar
e_rik Skrevet 7. desember 2003 Del Skrevet 7. desember 2003 Synes det burde komme litt mer babes på LAN Lenke til kommentar
tbend Skrevet 7. desember 2003 Del Skrevet 7. desember 2003 På årets NaIT i Narvik var det ganske mange jenter stemmer.. det var meget mange jenter dær... det var ikke mye data på meg nei. Lenke til kommentar
Prnkstr Skrevet 7. desember 2003 Del Skrevet 7. desember 2003 Hehe...det var overaskende hvor mange jenter det var på tg03. Dess satt de fleste og bare leechet chickflics og MIRCET(det kunne de da virkelig ha greid hjemme?). Men det var et par som programerte og gamet..... snakk om noen digge "dreamchrushers"(for dere som vet hv det er ). Lenke til kommentar
Jonas Skrevet 7. desember 2003 Del Skrevet 7. desember 2003 Jente som programerte?! hvilket språk? Lenke til kommentar
Eirik_R Skrevet 7. desember 2003 Del Skrevet 7. desember 2003 går det an med off-topic i løst og fast? Lenke til kommentar
rlz Skrevet 9. desember 2003 Del Skrevet 9. desember 2003 går det an med off-topic i løst og fast? Lenke til kommentar
Xell Skrevet 9. desember 2003 Del Skrevet 9. desember 2003 Det er jenter her på forumet. Det er jeg bevis på. Synes også det er synn at det er så få jenter på lan og at de bare skal sitte å irc'e. Det er jo utrolig mye å finne på på lan som TG. Men det er jo på vei til å ta seg opp litt da. Flere som velger data som utdanning og som synes det er gøy å jobbe med den "harde" data-maskinen. Lenke til kommentar
CreatureCanis Skrevet 11. desember 2003 Del Skrevet 11. desember 2003 Hey hey hey... Jente her Lenke til kommentar
nadezico Skrevet 15. desember 2003 Del Skrevet 15. desember 2003 Vel EI jente så svarte hehe. Syns det er flott at jenter deltar i data ting o.l. Drømmer å gifte meg med ei skikkelig bra nerde babe =) :r oll: Lenke til kommentar
CreatureCanis Skrevet 15. desember 2003 Del Skrevet 15. desember 2003 (endret) Ei? Så vidt jeg ser er det to som har svart her... Edit: Btw, hva krakteriserer en bra "nerde-babe" da? Vet om en del jenter som driver med webdesign men... thats it... utenom chatting og slikt da kansje... Endret 15. desember 2003 av CreatureCanis Lenke til kommentar
IceCool Skrevet 15. desember 2003 Del Skrevet 15. desember 2003 Går fort unna med matte leksene for noen, så 1+1 blir ofte 1 når begge hodene slår seg sammen for å kalkulere ut svaret Synes at det er rart at jenter er så sky innen data for de jeg vet om har en tendens til å være like flinke som mange gutter jeg kjenner. Ikke alle jente vennene deres som ønsker seg harddisk og sånnt til jul vel? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå