StaBBer Skrevet 10. august 2017 Rapporter Del Skrevet 10. august 2017 (endret) Jeg er av ulike grunner uten internett for tiden (utenom mobilnett). Har en PC som må formateres. Finnes det en side der jeg kan hente ned nyeste oppdatert versjon av WIN 10, komplett med alle større og mindre oppdateringer? Gjerne ISO-fil eller noe, da jeg må installere via USB minnepenn. Endret 10. august 2017 av StaBBer Lenke til kommentar
Thor. Skrevet 10. august 2017 Rapporter Del Skrevet 10. august 2017 Det er en tråd her i denne forumkategorien som er klistret som heter: Hvordan laste ned setup/ISO av Windows 8.1 og Windows 10 (direkte fra Microsoft)! Denne inneholder det ferskeste av oppdateringer for Windows 10. Det er dog noen små oppdateringer som gjenstår etter installasjon men ikke noe kritisk. Husk å hente ned ting som drivere og grunnleggende programmer samtidig som du laster ned W10 så du slipper to turer. Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 11. august 2017 Rapporter Del Skrevet 11. august 2017 (endret) På windows 10 kan du bare gjøre en reset og fjerne alt. Blir det samme som en formatering men du beholder alle oppdateringer du har fra før. Endret 11. august 2017 av Complexity Lenke til kommentar
perpyro Skrevet 12. august 2017 Rapporter Del Skrevet 12. august 2017 På windows 10 kan du bare gjøre en reset og fjerne alt. Blir det samme som en formatering men du beholder alle oppdateringer du har fra før.Hvordan gjør man en reset uten å miste alt på C: Lenke til kommentar
Faller Skrevet 12. august 2017 Rapporter Del Skrevet 12. august 2017 Det går ikke. Hvis det er dokumenter eller filer du trenger, så må du ta backup av det du ønsker å ta vare på. Programmer som du ønsker på den nye pcen er anbefalt å laste ned fra internett etter du har gjennomført tilbakestillingen av pcen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå