AndersT2 Skrevet 10. august 2017 Del Skrevet 10. august 2017 Har fått ett underlig problem den siste tiden, som jeg ikke greie å få fikset. Vi byttet over til Telenor ifra Phonero for noen måneder siden. Med en gang så funket det ikke å motta MMS meldinger, selv om jeg fulgte instruksjonene til Telenor. De fikk fikset det på sin side. Nå for ett par uker siden så startet plutselig ikke MMS meldingene å funke lenger. Fikk snakket med Telenor, men de finner ikke noe feil hos seg. I går så fant jeg ut noe mer rundt det. Hvis jeg er på wifi nett, så får jeg lastet ned bildene i MMS meldingene, men hvis jeg kun står på mobildata, og prøver å laste ned, så får jeg at det misslykkes, men samtidig så stopper all mobildata å funke. Får ikke gått inn på en nettside eller noe. Så når jeg setter den i flymodus, for så å gå tilbake igjen så funker nettsider osv som det skal, men hvis jeg prøver å laste ned MMS bildet, så stopper alt igjen. Noen som vet hva dette kan være? Lenke til kommentar
mandela Skrevet 10. august 2017 Del Skrevet 10. august 2017 Skjer det både når du har wifi-tale slått på og slått av? Hvilken programvareversjon har du på telefonen? Har du prøvd å tilbakestille Telenor APN-en? (innstillinger > tilkobling > mobildata > tilgangspunkter > menyen øverst til høyre > Tilbakestill. Lenke til kommentar
AndersT2 Skrevet 10. august 2017 Forfatter Del Skrevet 10. august 2017 Så at wifi tale står av, selv om det står 4G tale øverst på telefon. APN prøvde jeg å få slettet og lagt inn på nytt. Men ikke noe mulighet å slette. Alt står riktig i dem. Telefonen har siste oppdateringer som er å få tak i til den. Lenke til kommentar
mandela Skrevet 10. august 2017 Del Skrevet 10. august 2017 Skjer det samme hvis du skrur av 4G-tale også? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå