Gå til innhold

Samsung S6 - MMS ødelegger mobildata

Anbefalte innlegg

Har fått ett underlig problem den siste tiden, som jeg ikke greie å få fikset.

Vi byttet over til Telenor ifra Phonero for noen måneder siden. Med en gang så funket det ikke å motta MMS meldinger, selv om jeg fulgte instruksjonene til Telenor. De fikk fikset det på sin side. Nå for ett par uker siden så startet plutselig ikke MMS meldingene å funke lenger. Fikk snakket med Telenor, men de finner ikke noe feil hos seg.

I går så fant jeg ut noe mer rundt det. Hvis jeg er på wifi nett, så får jeg lastet ned bildene i MMS meldingene, men hvis jeg kun står på mobildata, og prøver å laste ned, så får jeg at det misslykkes, men samtidig så stopper all mobildata å funke. Får ikke gått inn på en nettside eller noe. Så når jeg setter den i flymodus, for så å gå tilbake igjen så funker nettsider osv som det skal, men hvis jeg prøver å laste ned MMS bildet, så stopper alt igjen.

Noen som vet hva dette kan være?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Skjer det både når du har wifi-tale slått på og slått av? Hvilken programvareversjon har du på telefonen?

Har du prøvd å tilbakestille Telenor APN-en? (innstillinger > tilkobling > mobildata > tilgangspunkter > menyen øverst til høyre > Tilbakestill.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...