Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Kjæresten min ble voldtatt. Jeg holder på å gå på veggene av hat og sinne

Anbefalte innlegg

Dette er det verste som noen gang har skjedd oss som par, og henne som person. Jeg vet ikke hva jeg skal gjøre.

Hun ble voldtatt natt til søndag, hun var på vei hjem fra en fest. Dro med henne til legevakten søndag. Det ble anmeldt i dag morges.

Hun ligger bare i sengen. Hun har smerter i underlivet. Ble slått rett i ribbeina på høyre side, er skikkelig blå der. Gråter når hun går på do pga smerter.

Jeg er så sint, er helt i fra meg. Jeg kunne ikke beskytte dama mi. En mann skadet henne, jeg er så rasende, har lyst å drepe han. Har aldri kjent på et slikt hat før, føler jeg har feila som mann.  Får ikke sove. 

Vet ikke hva jeg ville med dette innlegget

Anonymous poster hash: db960...55d
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det er i orden at du ikke vet hva du vil med dette innlegget, Du er sint og fortvilt og utrykker det. Det er helt  forståelig. Fortsett å vær der for henne når hun ønsker det.. Dette er ikke din skyld. Du tok henne raskt med til legevakten og gjorde da det rette.Hvis det er greit for henne, kan det være lurt å ta noen notater og/eller bilder, kanskje det blir bruk for det seinere i etterforskningsarbeidet., slik at evnt.. videre forklaringer er mest mulig nøyaktige og troverdige. Håper inderlig at dere får gjerningsmannen dømt for dette.

Vær lyttende og støttende hvis hun ønsker å snakke om det. Vær forståelig og tålmodig med tanke på at dette kan komme til å prege henne og samlivet deres en lang tid fremover.

Lenke til kommentar

Ja, forpulte djevelbeist hele gjengen håper hu dama di har litt sæd på sæ slik at du får hengt opp de jævlan i fengsel in years to come.

Hadde dumme meg tatt saken i hånd hadde æ nok tatt å funne frem balltre og kjørt ned hele huset til de folka det gjalt.

Men heldigvis har jeg litt pling i bolla og jeg forstår at jeg burde være lur å sikre bevis som eventuelt skulle finnes, og funnet ut kem disse folka e slik at jeg kan få dem til å rotne i fengsel. I den tro må jeg nesten gjøre som foreldran til anne frank. Hun som skreiv den Jødedagboken i andre verdenskrig. Man skulle tro at de overlevende familiemedlemman skulle leve i et liv av hat, men faen om de gjør. De lever faktisk et ganske bra og lykkelig liv, selv når de fikk slaktet ned hele familien sin. Det står det respekt av, og det er også mulig for deg å oppnå!

Det høres litt idiotiskt, men summert opp så må du prøve å tenke positivt, men smartere sagt så må du også hjelpe og støtte dama di for alt det er hvert. Om du skal bli blind av hat, så kommer ikke hun dama di til å ha det svært bra. Hun trenger deg som støttepersjon, og du må ta all mot slik at du kan mestre å hjelpe henne til det hun har behov for. Husk det er ikke du som er offeret det er ikke du som er lammet. Din rolle i det her er det er du som må være helten, og du må leve opp til den rollen slik at hun får det hun trenger for å ikke bli lammet resten av livet. Sist jeg sjekket så er ikke helter styrt av hat, men heller rettferdighet og de har hovedfokus på å beskytte andre over det å ta igjen for det vonde som har hendt. Det er du som står denne dama nærmest, og det er du som har hovedansvaret. Jeg vil nesten trygle deg til å ta opp motet, og ikke vær hjelpesløs, ikke løp, ikke røm, ikke finn salvation i hatet mot disse folka. Du har kanskje feilet som mann en gang. Men faen om du skal feile igjen. Denne gangen skal du gjøre det riktig.

Endret av En Brennpeis
Lenke til kommentar

Jeg har vært igjennom det samme.

Jeg skjermet meg fullstendig og fikk så lite informasjon som mulig.

I rettssakene satt jeg på gangen inntil jeg skulle vitne.

Når jeg i rettssaken ble konfrontert med hvorfor jeg "hadde så få detaljer" så forklarte jeg at det var best for min psyke, vårt samliv og voldtektsmannens fysiske helse at jeg visste så lite som mulig.

Dette hadde de fleste forståelse for og jeg vitnet da bare for klokkeslett og ettervirkninger.

Folk er forskjellige men for min del var det nødvendig at jeg ikke var fullt informert. Egoistisk kan noen si, men sånn er det. Jeg kunne ikke forhindre det som hadde skjedd og hun hade venninder og psykologer å snakke om det med.

Lenke til kommentar

Folk er forskjellige men for min del var det nødvendig at jeg ikke var fullt informert. Egoistisk kan noen si, men sånn er det. Jeg kunne ikke forhindre det som hadde skjedd og hun hade venninder og psykologer å snakke om det med.

Du gjorde det du måtte for å holde deg selv sterk for henne. Syns ikke det er egoistisk overhode, det hadde ikke hjulpet noen om du satt i fengsel for å ha banket opp karen, minst av alt dama.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...