Gå til innhold

Muslimer går amokk i Bergen med kniv på fotballbane [video]


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Dette er et temmelig døvt forsøk på cherry picking. Skammelig nok så må jeg trivialisere saken for å kunne illustrere hvor dårlig poenget ditt er. Slagsmål med våpen er ikke noe nytt, og jeg kan sverge på at hver gang det er antydning til å være en av de 28% av innbyggerne som er av utenlandsk opphav, så klistres det på forumet her som om det var den store oppdagelsen. Sier jeg at det ikke er en korrelasjon mellom innvandrere og kriminalitet? Nei. Men det er garantert at du hadde kastet 38 forskjellige voldssaker som kommer opp i media, men som omhandler nordmenn eller folk med ukjent identitet, slik at du kan kaste denne saken ut til circlejerken.

 

NRK sensurer lyd og bilde fordi de på lik linje med meg ikke er opphengt i rase og opphav, og behandler pågående kriminalsaker slik som de skal behandles, uten å finne frem gapestokken og råtne tomater.

Endret av Gavekort
  • Liker 2
Lenke til kommentar

Snakk om strawman, her putter du ord i min munn. Og hvordan er du så sikker på at NRK sensurerer pga. "rase og opphav", og ikke pga. generelle retningslinjer? Mener du det hadde vært annerledes om de var etniske nordmenn? Om så er tilfelle, så er det et etikkproblem.

 

Og jeg kan fortelle at slagsmål med våpen ikke er dagligdags på fotballbanene i Bergen. Dette er bare begynnelsen på svenske tilstander i Norge.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Det er ikke en stråmann, og jeg har ikke puttet et eneste ord i din munn. Dette er meg som snakker om deg, og hva du driver med.

 

Jeg er ikke sikker på at NRK ikke driver på med lumske konspirasjoner. Jeg er bare i stand til å kunne observere normaliteten i denne saken, og se hvor likt den blir behandlet alle andre tilsvarende saker. Saker jeg tviler på hadde blitt postet her fordi pikslene var litt lysere i tonen.

 

https://www.google.no/search?q=salgsm%C3%A5l+kniv&source=lnms&tbm=nws&sa=X&ved=0ahUKEwjilcbzm8vVAhVSJVAKHbf0DbUQ_AUIDSgE&biw=1600&bih=759

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Fargen på pikslene er ikke problemet her, men kulturen disse villmennene bringer med seg til vårt samfunn. Det skjer sikkert mange slagsmål i Norge fra tid til annen, men jeg kan ikke huske sist gang det var knivslagsmål i Bergen, på en fotballbane. Om de får lov å komme til Norge og takken er å drive med kriminalitet og slossing, så ser jeg ikke noe problem med å sende dem tilbake dit de kom fra. Gjerne på egen regning.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Og jeg hadde ingen intensjoner om å trivialisere hverken saken, eller overrepresentasjonen av menn med utenlandsk opprinnelse i voldshandlinger. Min intensjon er å påpeke at dette er inflammatorisk bytte for å fø hat og forsure samfunnsdebatten. Når "100%" av 28% av Norge sin befolkning sine kriminelle handlinger er garantert til å komme opp i diskusjonstråd med spydig ingress så er dette hva jeg kaller for cherry picking. Er du interessert i å diskutere innvandrere og kriminalitet så er ikke enkeltbevis særlig relevant når vi allerede har solid statistikk.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

To personer er skadet etter masseslagsmål og knivstikking på en fotballbane på Møhlenpris i Bergen. Så langt er fire personer pågrepet. – Det var helt vilt, sier vitne.

 

NRK har gjort sitt beste på å sensurere både lyd og bilde i videoen, men det er ikke til å stikke under en stol at dette er "berikelsen" Norge og andre vestlige land nå opplever.

 

Hvordan vet du at de er muslimer? 

Lenke til kommentar

 

Og jeg kan fortelle at slagsmål med våpen ikke er dagligdags på fotballbanene i Bergen. Dette er bare begynnelsen på svenske tilstander i Norge.

 

Jeg synes faktisk denne taklingen var mye verre enn denne "amokkgåingen" du viser til. Noen småampre folk, ja. Men du fremstiller det jo som om det er borgerkrig. Bergen er en trygg by, det er ikke svenske tilstander der. 

 

https://www.nrk.no/sport/skrekktakling-i-5.-divisjon-sjokkerer-1.12932919

Endret av VR-katten
Lenke til kommentar

Jeg husker i min ungdom vi reiste ofte rundt på bygdene mest for vi likte å kjøre bil og sjekket ut bygdefestene.

Det hente ofte at det brøt ut slåsskamp men det ble aldri brukt våpen og det var alltid 1 vs 1 prøvde noen andre å blande seg inn ble de fort stoppet av de andre til stede så de største skadene jeg så var vell en tann.

Men det var 30 år siden. 

Lenke til kommentar

VR-katten det er allerede ulovlig. men hjelper det at politiet kommer tar kniven og sender en bot som kommer i posten etter 3-6 måneder.

Jeg mener 3-6 mnd straffarbeid som starter dagen etter, men da må rettsystemet oppgraderes for å kunne ta det unna på dagen med dommere og advokater.

Lenke til kommentar

NRK sensurer lyd og bilde fordi de på lik linje med meg ikke er opphengt i rase og opphav, og behandler pågående kriminalsaker slik som de skal behandles, uten å finne frem gapestokken og råtne tomater.

Du mener det ikke er i folkets interesse om disse innvandrerne som folket aldri har stemt å ta inn i landet driver grov kriminalitet?

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...