AndersT2 Skrevet 9. august 2017 Del Skrevet 9. august 2017 Gikk til innkjøp av en Xbox One S, men hadde greid meg med Nvidia Shield. Men siden spillet som fulgte med Xboxen blir låst til min konto, hva gjør Elkjøp med det hvis jeg returnerer innen angrefristen dems på 30dager? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+89234341 Skrevet 9. august 2017 Del Skrevet 9. august 2017 Returrett gjelder ikke spill Lenke til kommentar
Malmern Skrevet 10. august 2017 Del Skrevet 10. august 2017 (endret) Nå vet jeg ikke hvilken pakke du kjøpte,men la oss si du kjøpte pakka med FIFA 17 til 2790,da kan det hende de rett og slett gir deg pengene tilbake minus det FIFA 17 koster hos Elkjøp (199).Det er selvfølgelig en viss sjanse for at det er vanskelig å returnere konsollen da den og spillet er solgt som ett produkt,du får bare stikke innom å høre hva de sier. Endret 10. august 2017 av Malmern Lenke til kommentar
AndersT2 Skrevet 10. august 2017 Forfatter Del Skrevet 10. august 2017 Nå vet jeg ikke hvilken pakke du kjøpte, men la oss si du kjøpte pakka med FIFA 17 til 2790, da kan det hende de rett og slett gir deg pengene tilbake minus det FIFA 17 koster hos Elkjøp (199). Det er selvfølgelig en viss sjanse for at det er vanskelig å returnere konsollen da den og spillet er solgt som ett produkt, du får bare stikke innom å høre hva de sier. det er pakke ja, den med Forza. Lenke til kommentar
glx-rider Skrevet 10. august 2017 Del Skrevet 10. august 2017 Fint om du skriver svar i tråden om hvordan det gikk! Lenke til kommentar
Malmern Skrevet 10. august 2017 Del Skrevet 10. august 2017 Nå vet jeg ikke hvilken pakke du kjøpte, men la oss si du kjøpte pakka med FIFA 17 til 2790, da kan det hende de rett og slett gir deg pengene tilbake minus det FIFA 17 koster hos Elkjøp (199). Det er selvfølgelig en viss sjanse for at det er vanskelig å returnere konsollen da den og spillet er solgt som ett produkt, du får bare stikke innom å høre hva de sier. det er pakke ja, den med Forza. Da regner jeg med at du får tilbake 1842,- (2390 - 548) viss de i det hele tatt godtar returen. Lenke til kommentar
glx-rider Skrevet 16. november 2017 Del Skrevet 16. november 2017 Gikk til innkjøp av en Xbox One S, men hadde greid meg med Nvidia Shield. Men siden spillet som fulgte med Xboxen blir låst til min konto, hva gjør Elkjøp med det hvis jeg returnerer innen angrefristen dems på 30dager? Hvordan gikk det? Lenke til kommentar
AndersT2 Skrevet 20. november 2017 Forfatter Del Skrevet 20. november 2017 Gadd ikke prøve, litt for mye jobb til å ha tid. så har Xboxen enda. Regner med å selge etter hvert. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå