Sgam Skrevet 9. august 2017 Del Skrevet 9. august 2017 Hei ska sette opp et Access point med min Asus EA-N66, Jeg satt opp først som en som bare forlenga wifien på det vanlige nettet. dette funket ikke så bra så skulle prøve og sette opp Access point, men når jeg får ikke til og logge inn der man får tilgang til å endre på Asus EA-N66 enheten, Noe som har noen tips til hvordan jeg kan ordne dette? Lenke til kommentar
Jokkmokk med sokk Skrevet 10. august 2017 Del Skrevet 10. august 2017 Er problemet at du ikke har rett brukernavn/pass, eller at du ikke kommer inn på/finner siden for å endre på innstillinger? Gambler på siste alternativ. Vanligste årsak er at IP-adressen til enheten har endret seg. Vanlig at de får tildelt enn IP-adresse av ruteren din. I tilfelle kan du logge inn på ruteren og se hvilke enheter som er koblet til og hvilke IP-adresser disse har, eller du kan laste ned en app som f.eks Fling som også sjekker hvilke enheter som er tilkoblet. Når du har IP-adressen er det bare å skive inn den i adressefeltet i nettleseren. Ps. Noen AP/rutere har en URL du kan skrive inn også. De pleier stå skrevet bakpå/under enheten Lenke til kommentar
NoTrace Skrevet 10. august 2017 Del Skrevet 10. august 2017 Eller bare hold inne reset-knappen på routeren, så blir den tilbakestilt slik den var når du fikk den. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå