Dubious Skrevet 13. august 2017 Del Skrevet 13. august 2017 (endret) Jeg har ALLE Alien filmene på Blu-Ray (-Covenant) og ja, har også Alien vs. Predator (de på DVD) Jeg HAR betalt for covenant, ved at jeg har bestilt filmen på Blu-Ray OWNED!! Endret 13. august 2017 av Hårek Fjernet megastor sitatpyramide Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 13. august 2017 Del Skrevet 13. august 2017 Eg fjerner denne fra mine innlegg nå. Hyggelig så lenge diskusjonen var fornuftig Lenke til kommentar
Dubious Skrevet 13. august 2017 Del Skrevet 13. august 2017 Eg fjerner denne fra mine innlegg nå. Hyggelig så lenge diskusjonen var fornuftig Helt enig Lenke til kommentar
LoveAmiga Skrevet 14. august 2017 Del Skrevet 14. august 2017 Jeg har ALLE Alien filmene på Blu-Ray (-Covenant) og ja, har også Alien vs. Predator (de på DVD) Jeg HAR betalt for covenant, ved at jeg har bestilt filmen på Blu-Ray OWNED!! Seriøst, voks opp. Sitat deg: "Hadde f.eks. Aliens vært ute på Blu-Ray i Norge, så hadde jeg kjøpt den istede for å laste ned ei fil på 40 GB" Lenke til kommentar
fo2re Skrevet 14. august 2017 Del Skrevet 14. august 2017 Den bransjen består av akkurat de samme idiotene som i musikkbransjen, hue så langt oppe i ræva, at de må henge fast igjen på 80 tallet... Lenke til kommentar
Dubious Skrevet 14. august 2017 Del Skrevet 14. august 2017 Jeg har ALLE Alien filmene på Blu-Ray (-Covenant) og ja, har også Alien vs. Predator (de på DVD) Jeg HAR betalt for covenant, ved at jeg har bestilt filmen på Blu-Ray OWNED!! Seriøst, voks opp. Sitat deg: "Hadde f.eks. Aliens vært ute på Blu-Ray i Norge, så hadde jeg kjøpt den istede for å laste ned ei fil på 40 GB" Var jo du som startet denne tåpelige diskusjonen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg