Gå til innhold

Erfaringer med Elkjøp og levering uten heis


Anbefalte innlegg

Hei

 

Har nylig bestilt et kjøleskap fra Elkjøp. Det er et side-by-side-skap, som veier rundt 140kg. Vi bor i 3. etasje, og det er ikke heis her. Jeg har ikke anledning til å bære noe så tungt opp trappene her. Det er plass nok, men vekta ville tatt knekken på meg. Bestilte derfor hjemlevering hos Elkjøp. En av de ansatte der ga et kanskje-svar på om karene fra Bring kom til å bære det opp, og en annen ansatt var mer sikker på at de kom til å gjøre det dersom ikke vegger eller gulv kom til å ta skade. Det er jo ingen fare for det sistnevnte da både vegger og trapp er av betong. Føler meg likevel ikke trygg før kjøleskapet er levert i leiligheten. Har jo hørt historier om at Bring bare har latt varer stå ute, dersom de ikke kommer seg inn. 

 

Så, er det noen som har erfaring rundt noe lignende? Har snart vært tre dager uten kjøleskap, og håper vi får det levert opp trappa.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det kommer ann på om du valgte levering til trapp eller levering til plass

 

https://www.elkjop.no/cms/knowhow-levering-installasjon-hvitevarer/levering-hvitevarer-og-husholdningsprodukter/

Har valgt levering til plass. Som sagt, det skal være mulig å levere kjøleskapet inn her. Det vil bare være en (bokstavelig talt) tung jobb. Han ene selgeren nevnte jo at Bring har latt varer stå på trappa til folk, fordi de ikke har klart å bære det inn. 

Lenke til kommentar

 

Skriv ikke under på at leveransen er komplett før kjøleskapet har nådd sin endelige destinasjon. Problem ute av verden.

Så jeg har mitt på det tørre, så lenge jeg har betalt og kan vise kvittering på at jeg har bestilt levering på plass?

Dersom du velger levering til plass bærer vi produktet til det stedet du ønsker i hjemmet ditt. For at du skal være trygg på at vi kommer, kontakter vi deg per telefon på leveringsdagen for å forsikre deg om at leveringen er i rute.

 

Står jo alt du trenger å vite på elkjop.no. Bare husk å fjern evt gammelt kjøleskap før ditt nye kommer.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...