Jambimaster Skrevet 9. august 2017 Del Skrevet 9. august 2017 Hei Har nylig bestilt et kjøleskap fra Elkjøp. Det er et side-by-side-skap, som veier rundt 140kg. Vi bor i 3. etasje, og det er ikke heis her. Jeg har ikke anledning til å bære noe så tungt opp trappene her. Det er plass nok, men vekta ville tatt knekken på meg. Bestilte derfor hjemlevering hos Elkjøp. En av de ansatte der ga et kanskje-svar på om karene fra Bring kom til å bære det opp, og en annen ansatt var mer sikker på at de kom til å gjøre det dersom ikke vegger eller gulv kom til å ta skade. Det er jo ingen fare for det sistnevnte da både vegger og trapp er av betong. Føler meg likevel ikke trygg før kjøleskapet er levert i leiligheten. Har jo hørt historier om at Bring bare har latt varer stå ute, dersom de ikke kommer seg inn. Så, er det noen som har erfaring rundt noe lignende? Har snart vært tre dager uten kjøleskap, og håper vi får det levert opp trappa. Lenke til kommentar
Locrin Skrevet 9. august 2017 Del Skrevet 9. august 2017 Det kommer ann på om du valgte levering til trapp eller levering til plass https://www.elkjop.no/cms/knowhow-levering-installasjon-hvitevarer/levering-hvitevarer-og-husholdningsprodukter/ Lenke til kommentar
Jambimaster Skrevet 9. august 2017 Forfatter Del Skrevet 9. august 2017 Det kommer ann på om du valgte levering til trapp eller levering til plass https://www.elkjop.no/cms/knowhow-levering-installasjon-hvitevarer/levering-hvitevarer-og-husholdningsprodukter/ Har valgt levering til plass. Som sagt, det skal være mulig å levere kjøleskapet inn her. Det vil bare være en (bokstavelig talt) tung jobb. Han ene selgeren nevnte jo at Bring har latt varer stå på trappa til folk, fordi de ikke har klart å bære det inn. Lenke til kommentar
Minus Skrevet 9. august 2017 Del Skrevet 9. august 2017 Skriv ikke under på at leveransen er komplett før kjøleskapet har nådd sin endelige destinasjon. Problem ute av verden. Lenke til kommentar
Jambimaster Skrevet 9. august 2017 Forfatter Del Skrevet 9. august 2017 Skriv ikke under på at leveransen er komplett før kjøleskapet har nådd sin endelige destinasjon. Problem ute av verden. Så jeg har mitt på det tørre, så lenge jeg har betalt og kan vise kvittering på at jeg har bestilt levering på plass? Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 9. august 2017 Del Skrevet 9. august 2017 Bor og i 3e etasje uten heis og kjøpte alle hvitevarer levert hjem når jeg flyttet dit. Var to stakkars unge karer fra bring som måtte slite seg ut på å løfte opp alt. Misunnet ikke jobben deres der og da. 1 Lenke til kommentar
Minus Skrevet 9. august 2017 Del Skrevet 9. august 2017 Skriv ikke under på at leveransen er komplett før kjøleskapet har nådd sin endelige destinasjon. Problem ute av verden.Så jeg har mitt på det tørre, så lenge jeg har betalt og kan vise kvittering på at jeg har bestilt levering på plass? Dersom du velger levering til plass bærer vi produktet til det stedet du ønsker i hjemmet ditt. For at du skal være trygg på at vi kommer, kontakter vi deg per telefon på leveringsdagen for å forsikre deg om at leveringen er i rute. Står jo alt du trenger å vite på elkjop.no. Bare husk å fjern evt gammelt kjøleskap før ditt nye kommer. 1 Lenke til kommentar
Jambimaster Skrevet 9. august 2017 Forfatter Del Skrevet 9. august 2017 Betryggende svar. Kommer heller ikke til å misunne stakkarne som skal bære beistet på 140kg opp til 3. etasje. Har selv vært i motsatt ende. Har gitt beskjed til Bring om at dette er tunge saker, så håper det ordner seg med en ekstra mann. Lenke til kommentar
Taurean Skrevet 9. august 2017 Del Skrevet 9. august 2017 Så lenge de er vant til å løfte tungt, så skal det gå bra. De får bare bruke mer tid. Sikker på at kjøleskapet ikke har noen déler de kan plukke av? Døra, for eksempel.. Dét vet de sikkert bedre enn oss. Lenke til kommentar
Jambimaster Skrevet 28. september 2017 Forfatter Del Skrevet 28. september 2017 Oppdatering: kjøleskapet kom seg trygt opp. Gutta fra Bring leverte så til de grader! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå