Joachim_F Skrevet 9. august 2017 Del Skrevet 9. august 2017 Men det er ikke Half-Life 3. I stedet vil de ta opp konkurransen med Hearthstone.Valve har annonsert nytt spill Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 9. august 2017 Del Skrevet 9. august 2017 Hvorfor ikke begge deler? FPS sjangeren er jo død og alle vil spille digitale kortspill(av en eller annnen grunn) Så hvorfor ikke Card Life 3. Du kan lage et deck med med Shotgun og Glock 17 hvor du må vinne over facecrab kort. 2 Lenke til kommentar
Schreiber Skrevet 9. august 2017 Del Skrevet 9. august 2017 Enda et kortspill... jippi... 5 Lenke til kommentar
zenox88 Skrevet 9. august 2017 Del Skrevet 9. august 2017 Jeg har venta på hl3 i fler år, håper multiplayer er litt. Mer skillbasert slik som hl1 Lenke til kommentar
fatim Skrevet 9. august 2017 Del Skrevet 9. august 2017 Jeg har venta på hl3 i fler år, håper multiplayer er litt. Mer skillbasert slik som hl1 Litt usikker på om du leste hele, eller om du bare ønsketenker. Men HL3 er ikke annonsert. 2 Lenke til kommentar
Sørlin Skrevet 9. august 2017 Del Skrevet 9. august 2017 Ser dere kaller det for "The Invitational". Det skal være "The International". Jeg vet at dere i gamer.no ikke bryr dere om DotA. Men still. 2 Lenke til kommentar
Donkey Kong Skrevet 9. august 2017 Del Skrevet 9. august 2017 Det blir neppe noe HL 3, og hvis det mot formodning en dag skulle komme, så vil det ikke være de sanme folkene som lager spillet. Folk flest bytter jobb etter 12 år. 1 Lenke til kommentar
Fleskelars0 Skrevet 9. august 2017 Del Skrevet 9. august 2017 Half-Life 3 cinfirmed! 1 Lenke til kommentar
CommanderKeen Skrevet 9. august 2017 Del Skrevet 9. august 2017 Sånn for ordens skyld, alle forfatterne bak Half-Life serien har forlatt Valve. Hald-Life 3 kommer aldri. Og det er helt greit. Middelmådig serie på sitt beste. Lenke til kommentar
Enceladus Skrevet 9. august 2017 Del Skrevet 9. august 2017 (endret) Sånn for ordens skyld, alle forfatterne bak Half-Life serien har forlatt Valve. Hald-Life 3 kommer aldri. Og det er helt greit. Middelmådig serie på sitt beste. LOL! Jeg er helt sikker på at omtrent alle er uenig med deg her. Noen av mine mest minneverdige spilløyeblikk har jeg hatt i Half Life spillene. Endret 9. august 2017 av Enceladus 9 Lenke til kommentar
Schreiber Skrevet 9. august 2017 Del Skrevet 9. august 2017 Nja, at skribentene har forlatt Valve har han helt rett i. https://www.engadget.com/2017/05/02/valve-chet-faliszek-writer-htc-vive-departure/ Lenke til kommentar
tankbug Skrevet 9. august 2017 Del Skrevet 9. august 2017 Sånn for ordens skyld, alle forfatterne bak Half-Life serien har forlatt Valve. Hald-Life 3 kommer aldri. Og det er helt greit. Middelmådig serie på sitt beste. Ekstremt uenig. Revolusjonerende spill, iallefall på single player. Om de i dag tilbyr en god spillopplevelse for de som ikke har prøvd det før, er vel tvilsomt, men i sin tid var de fantastiske. 4 Lenke til kommentar
Enceladus Skrevet 9. august 2017 Del Skrevet 9. august 2017 Nja, at skribentene har forlatt Valve har han helt rett i. https://www.engadget.com/2017/05/02/valve-chet-faliszek-writer-htc-vive-departure/ Var ikke det jeg var uenig i 1 Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 9. august 2017 Del Skrevet 9. august 2017 (endret) Sånn for ordens skyld, alle forfatterne bak Half-Life serien har forlatt Valve. Hald-Life 3 kommer aldri. Og det er helt greit. Middelmådig serie på sitt beste.Ekstremt uenig. Revolusjonerende spill, iallefall på single player. Om de i dag tilbyr en god spillopplevelse for de som ikke har prøvd det før, er vel tvilsomt, men i sin tid var de fantastiske.Ødla masse. Plutselig skulle FPS ha historie og scripta events. Og nå er det trukket så langt at man har fått en interaktive filmer og dritt. FPS nådde høyden med Duke Nukem 3D/shadow warrior. Etter det har det godt nedover. Historie og dialog høres hjemme i RPG ikke FPS. Endret 9. august 2017 av Gunfreak Lenke til kommentar
Diblu Skrevet 9. august 2017 Del Skrevet 9. august 2017 Ikke si at HL3 ikke kommer.. Det må jo komme før eller siden, som tidenes mest hypa og etterlengta spill.At det ikke er alle de samme folka som jobbet på hl1&2 kvitter for min del.. jeg mener de har bevist med både portal og LFD seriene at de fortsatt kan lage gode spill. HL3 blir fett! Lenke til kommentar
Schreiber Skrevet 9. august 2017 Del Skrevet 9. august 2017 (endret) Ikke si at HL3 ikke kommer.. Det må jo komme før eller siden, som tidenes mest hypa og etterlengta spill. At det ikke er alle de samme folka som jobbet på hl1&2 kvitter for min del.. jeg mener de har bevist med både portal og LFD seriene at de fortsatt kan lage gode spill. HL3 blir fett! De som skrev historien i Half-Life er de samme som skrev historien i både Portal og Left For Dead. Director for HL2: Episode 1 og 2, samt Portal og LFD1 og 2 forlot også Valve for noen år siden. Endret 9. august 2017 av Schreiber Lenke til kommentar
grim_reaper_jib Skrevet 9. august 2017 Del Skrevet 9. august 2017 Half life er et helt greit spill. Settingen og feelingen er bra til tider. Men storyen er rimelig tynn og svak. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå