Kakeshoma Skrevet 9. august 2017 Del Skrevet 9. august 2017 Er det noen som vet om eller har erfaring med nettbaserte språkkurs i russisk? I så fall hvilke er verdt å bruke penger på? Lenke til kommentar
Emancipate Skrevet 9. august 2017 Del Skrevet 9. august 2017 Duolingo er gratis, så det kan jo være en grei start. Lenke til kommentar
Samaritanen Skrevet 9. august 2017 Del Skrevet 9. august 2017 Kan alltids ta deg ett par runder CS:GO, lærer mye russiske banneord hvertfall. Lenke til kommentar
Kakeshoma Skrevet 9. august 2017 Forfatter Del Skrevet 9. august 2017 (endret) @Emancipate Er bare veldig styr uten tastatur med kyrilliske taster.. Endret 9. august 2017 av Kakeshoma Lenke til kommentar
Balder987 Skrevet 9. august 2017 Del Skrevet 9. august 2017 (endret) Lurer på det samme. Noen som vet om noen nettbaserte universitetsfag om russisk språk? Endret 9. august 2017 av Balder987 Lenke til kommentar
Emancipate Skrevet 9. august 2017 Del Skrevet 9. august 2017 (endret) @Emancipate Er bare veldig styr uten tastatur med kyrilliske taster.. Tror du det er annerledes med andre kurs? Alle kursene bruker selvsagt kyrilliske bokstaver. Et slikt tastatur koster langt mindre enn et kurs. http://www.ebay.com/bhp/cyrillic-keyboard Ingen vits i å sitte på gjerdet, kjør på og kjøp. Endret 9. august 2017 av Emancipate Lenke til kommentar
MKap Skrevet 10. august 2017 Del Skrevet 10. august 2017 Like greit å berre teipa kyrilliske bokstavar å tastaturet vel, evt. enkelt å greit pugga det. Problemet med russisk er at tastaturlayouten ikkje stemmer overens med dei tilsvarande lydane på vanlege tastatur med latinske bokstavar (QWERTY etc.). Dermed er det ein del ekstra arbeid å læra seg å skriva på russisk tastatur, sidan layouten er heilt ulik det ein er vand til. Viss ein ikkje er dedikert nok til å læra seg å bruka russisk-kyrillisk tastatur med ein gong, kan ein kanskje løysa det ved å laga eit script i Autohotkey som mappar tastane på QWERTY-tastaturet til tilsvarande russiske bokstavar. På Duolingo kan ein forøvrig skriva inn svar på russisk med latinske bokstavar (og velja mellom latinsk og kyrillisk alfabet for russisk tekst på skjermen). Lenke til kommentar
BussPrincess62 Skrevet 19. august 2017 Del Skrevet 19. august 2017 Jeg ha aldri prøvt - bare kinesik over Youtube Russisk hadde jeg investert pengeren i min utdanning tid som Legesekretär å lære russisk, vanskelig språk Min ExEktemann er russisk, kan han spørre, om han kan gir deg russisk lessons, hvis du ikke finne en adequate Online Russsik kurs Hilsen BussPrincess62 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå