Hofer Skrevet 9. august 2017 Del Skrevet 9. august 2017 17. august braker det løs på Telenor Expo, med et tettpakket program. Arrangementet er gratis.E-SPORT: Ønsker du å lære mer om norsk e-sport? Lenke til kommentar
Sanchez_ Skrevet 9. august 2017 Del Skrevet 9. august 2017 (endret) Håper dere kan annonsere dette litt før til neste år. For folk som ikke bor i Oslo er en uke litt vel kort tid til å planlegge ting på. Eller som vil ha fri fra jobb. Endret 9. august 2017 av Sanchez_ 1 Lenke til kommentar
Ingvaldsson Skrevet 9. august 2017 Del Skrevet 9. august 2017 Helt enig med sanchez. Generelt føler jeg at eventer blir relativt seint varslet fra om, noe som bl a hindret meg i både denne e-sportdagen og også møtet blant selve lagene og admins i telenorligaen tidligere i sommer/vår. Lenke til kommentar
Slovpeis Skrevet 9. august 2017 Del Skrevet 9. august 2017 Antar dette blir streamet, liknende som sist? Alternativt lagt ut som vod? 1 Lenke til kommentar
TST Skrevet 9. august 2017 Del Skrevet 9. august 2017 Telenorligaen annonserte E-sportdagen på Facebook 4. juli, og har hatt flere poster om dette i sommer. Jeg er imidlertid enig i at redaksjonen burde fanget opp dette før, og vi som arrangør burde også sendt ut e-post til alle deltakere av Telenorligaen på et tidligere tidspunkt. Det tar vi lærdom av til neste gang. 4 Lenke til kommentar
Sanchez_ Skrevet 9. august 2017 Del Skrevet 9. august 2017 Telenorligaen annonserte E-sportdagen på Facebook 4. juli, og har hatt flere poster om dette i sommer. Jeg er imidlertid enig i at redaksjonen burde fanget opp dette før, og vi som arrangør burde også sendt ut e-post til alle deltakere av Telenorligaen på et tidligere tidspunkt. Det tar vi lærdom av til neste gang. Høres bra ut. Lykke til! Lenke til kommentar
Yupster Skrevet 11. august 2017 Del Skrevet 11. august 2017 Telenorligaen annonserte E-sportdagen på Facebook 4. juli, og har hatt flere poster om dette i sommer. Jeg er imidlertid enig i at redaksjonen burde fanget opp dette før, og vi som arrangør burde også sendt ut e-post til alle deltakere av Telenorligaen på et tidligere tidspunkt. Det tar vi lærdom av til neste gang. Blir det streamet og/eller tatt opp for visning for de som ikke kan delta? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå