Gå til innhold

Problemer med meldinger på Motorola G4 Plus

Anbefalte innlegg

Jeg kjøpte en G4 Plus til fadern i fjor høst, og han har stadig klaget over at han ikke får sendt meldinger, og at bilder nærmest er umulig og både sende og motta. Av og til går det. Men som oftest ikke.

Jeg har gjort alt mulig tenkelig, men ingenting fungerer. Jeg har satt opp meldingstjenester og innstillinger manuelt, forsøkt med tredjeparts meldingsapper, og gudene vet hva...

Noen som har noen gode tips før jeg må bite i det sure eple å levere telefonen på reklamasjon?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg har samme telefonmodell og bruker android message. Fin meldingsklient. En annen ting du kan gjøre er å sjekke om tlf har korrekte instillinger for sending og mottak av MMS og databruk. Alle operatører som bruker Telenors nett bruker telenors instillinger, samme gjelder Telias nettverk og operatører som leier kapasitet.

Lenke til kommentar

Har det samme problemet for tiden.
Jeg har Chess, og en Nexus 5X dog, men dette kom etter en oppdatering av Android (ver 8 beta), men får ikke rullet tilbake til ver 7.

Dvs mine kunnskaper om hvordan man gjør det er veldig begrenset.

Så det kan komme av at han har oppdatert til en Android version som er ustabil.

Lenke til kommentar

Hei :).

Takker for gode svar. Jeg gjorde et siste forsøk å gjorde en clean install i går kveld. Så begynte jeg å bruke den opprinnelige sms-appen istedenfor Textra, og nå funker det i hvert fall bra. Vet ikke om det var det du tenkte på @kynxx?

Så nå håper jeg det fortsetter. Tusen takk for hjelpen :)

Endret av torbjornhb
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...