Gjest medlem-329093 Skrevet 9. august 2017 Del Skrevet 9. august 2017 (endret) Jeg kjøpte for en måned siden en sort 64GB HTC U11 med mobilforsikring fra Power.no og lurer på om forsikringen følger mobilen. Har ihvertfall lyst til å legge ut mobilen til salgs. Kongelig mobil men jeg trenger bare ikke gigabit 4G+ når jeg hele tiden bruker kun 1GB i måneden, så føler telefonen er litt unødvendig/overkill for meg. Er det forresten noen som vet hva jeg skal gjøre i forbindelse med in-ear ørepluggene som følger med? Har prøvd alle gummiproppene i de forskjellige størrelser som følger med, skal jeg kaste gummiproppene eller? Er vel lite interesse for å bruke noe som andre har brukt i ørene. Redigert: Den forsikringen heter "Trygghetsavtale'". Så, trygghetsavtale : 1599 kroner, gyldig i ca. 11 måndeder til. Akkurat montert skjermbeskytter i herdet glass i går, verdi bare en hundrings men ingen riper i verken front eller bakside av skjermen heller, telefonen koster 7190 i butikken. Har brukt den pent, i en måned ca. Hva tror dere jeg kan få for den? Endret 9. august 2017 av medlem-329093 Lenke til kommentar
petterP9 Skrevet 9. august 2017 Del Skrevet 9. august 2017 http://www.trygghetsavtal.se/no/om-trygghetsavtale/overlatelse/ Ganske klart følger forsikringen produkt. Lenke til kommentar
Gjest medlem-329093 Skrevet 9. august 2017 Del Skrevet 9. august 2017 Ja jeg fant det ut glemte å oppdatere tråden. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå