Momspaghetti Skrevet 8. august 2017 Del Skrevet 8. august 2017 Her er en tråd hvor vi kan finne opp og diskutere ulike dilemma. Ett år impotent eller ett år inkontinent? Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 9. august 2017 Del Skrevet 9. august 2017 Impotent, lett. Hadde vært bedre enn å pisse seg ut til stadighet. Bare av rent praktiske årsaker. Lenke til kommentar
Momspaghetti Skrevet 9. august 2017 Forfatter Del Skrevet 9. august 2017 Enig, det var kanskje et litt dårlig dilemma når jeg tenker meg om. Kunne jo gått i bleie da, men det ville nok vært ganske ukomfortabelt og luktet ganske mye. Aldri se mer film eller aldri se TV-serier? Lenke til kommentar
Pliscin Skrevet 10. august 2017 Del Skrevet 10. august 2017 (endret) Lett. Aldri mer film. Jeg har sjelden tålmodighet til å se en hel film uansett. Aldri mer kunne vaske eller bytte undertøy (om det du har blir ødelagt, får du en ny i tilsvarende tilstand), eller aldri mer kunne drikke øl, vin, kaffe eller brus? Endret 10. august 2017 av Pliscin Lenke til kommentar
Momspaghetti Skrevet 12. august 2017 Forfatter Del Skrevet 12. august 2017 Aldri drikke øl, vin, kaffe eller brus. Man klarer seg med vodka, energidrikke og saft. Amputere hele armen eller amputere foten fra kneet og ned? Lenke til kommentar
BeckaNB Skrevet 12. august 2017 Del Skrevet 12. august 2017 Jeg har lyst på sjokolade. Men jeg er for lat til å dra på butikken... Lenke til kommentar
Kjøleskap Skrevet 12. august 2017 Del Skrevet 12. august 2017 Gå 100 meter naken gjennom en veigrøft på sommeren når den er full av brennesle og tistel eller på vinterens kaldeste dag? Lenke til kommentar
Pliscin Skrevet 12. august 2017 Del Skrevet 12. august 2017 På vinteren. Få HIV, eller måtte gå med boblejakke og boblebukse hver eneste gang du er utom hus, hele året, resten av livet? Lenke til kommentar
Momspaghetti Skrevet 20. august 2017 Forfatter Del Skrevet 20. august 2017 Boblejakke og boblebukse. Bare å flytte litt lengre nord, så går det fint. Få 10 mill i året uten å gjøre noen ting, eller 100 mill i året ved å jobbe 40 timer i uka? Lenke til kommentar
Kikert Skrevet 20. august 2017 Del Skrevet 20. august 2017 Hadde fint klart meg med 10 millioner i året. Amputere penisen eller armer og bein? Lenke til kommentar
Pliscin Skrevet 23. august 2017 Del Skrevet 23. august 2017 Amputere penisen. Den gir meg glede, flere ganger i uka, i 2 minutter av gangen, men armer og bein gir meg mer glede for å være ærlig. Forfulgt av fluer resten av livet, eller sitte i fengsel i 12 år? Lenke til kommentar
Momspaghetti Skrevet 12. september 2017 Forfatter Del Skrevet 12. september 2017 Forfulgt av fluer. Tar en fra RR: Aldri mer dusje, eller alltid dusje med moren din? Lenke til kommentar
Kjøleskap Skrevet 13. september 2017 Del Skrevet 13. september 2017 Har gått skogturer hvor jeg har vært forfulgt av fluer hele tiden og det er så irriterende at jeg heller tar de 12 åra i fengsel om dette innebærer at jeg aldri vil bli forfulgt av fluer igjen. Det går fint an å holde seg ren uten å dusje, så da dropper jeg dusjinga. Lenke til kommentar
OtherHalf Skrevet 24. august 2018 Del Skrevet 24. august 2018 Dama di og moren din har byttet hjerne, du må ha sex med en av dem, hvem blir det? 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå