anderslien Skrevet 8. august 2017 Del Skrevet 8. august 2017 Jeg lurer på hvordan man skrur av trafikkvarslingen i Tiny Audio C10 DAB+ adapter? Jeg hører for det meste på P3 og det kommer opp varsling hele tiden og det er sinnsykt irriterende. Lenke til kommentar
Baardsen Skrevet 9. august 2017 Del Skrevet 9. august 2017 Mener den ikke kan skues av. Mulig det kommer en oppdatering som gjør at en kan velge av/på. Lenke til kommentar
anderslien Skrevet 9. august 2017 Forfatter Del Skrevet 9. august 2017 Det må da gå ann å skru den av? Sånn det er nå så klikker den kanskje to ganger om dagen slik at den låser seg på å bare lese opp trafikkmeldinger kontinuerlig. Da må jeg bytte kanal og bytte tilbake igjen for at den skal gå over til vanlig radio igjen. Lenke til kommentar
hildelarsen Skrevet 12. januar 2018 Del Skrevet 12. januar 2018 Fikk dette svaret fra Tiny Audio 10. jan -18 på spørsmålet om å slå av/på trafikkvarsling: " Hei Vi jobber med å få en oppdatering til dette disse dager. Gjerne ta kontakt med oss igjen neste uke for å høre om dette er på plass. " Bør altså være på plass i uke 3/2018 (Hvordan man oppdaterer aner jeg ikke.) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå