Fotoskrulla Skrevet 8. august 2017 Del Skrevet 8. august 2017 Korgfjellet Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Pande Skrevet 8. august 2017 Del Skrevet 8. august 2017 Du fosser videre... Synes dette ble svært så severdig:-) Likte fargetonene, men litt mer luft oppe...kanskje. 1 Lenke til kommentar
Leif Olsson Skrevet 8. august 2017 Del Skrevet 8. august 2017 Fint fossende fossbilde ? Mvh Leif ? 1 Lenke til kommentar
Gjest Slettet+0987123 Skrevet 8. august 2017 Del Skrevet 8. august 2017 Flott fossefall , fint komponert , er ellers enig med litt mer luft oppe og kanskje en aning mer lys i skyggepartiene . Alec Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 9. august 2017 Forfatter Del Skrevet 9. august 2017 Du fosser videre... Synes dette ble svært så severdig:-) Likte fargetonene, men litt mer luft oppe...kanskje. Jeg hadde litt begrensede muligheter til justering av kameravinkel da jeg hadde det på en stein..., men enig i det at det skulle vært litt mer luft over. PS. Du skal ikke være redd for at det ikke blir flere bilder fra Lofoten, det kommer! Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 9. august 2017 Forfatter Del Skrevet 9. august 2017 Fint fossende fossbilde Mvh Leif Takk skal du ha Leif! Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 9. august 2017 Forfatter Del Skrevet 9. august 2017 Flott fossefall , fint komponert , er ellers enig med litt mer luft oppe og kanskje en aning mer lys i skyggepartiene . Alec Hei Alec! Som jeg skrev til Pande, så hadde jeg kamera på en stein, og hadde ikke så store justeringsmuligheter. Det ble litt lang lukkertid for å holde i hånda. Men er helt enig med dere, at det burde vært litt mer luft over. Og til dere som har tenkt å kjøre gjennom Korgfjelltunellen; ikke gjør det! Kjør over fjellet i steden og få en naturopplevelse på kjøpet. Det er riktig god vei over og lite trafikk. Lenke til kommentar
Leif Olsson Skrevet 9. august 2017 Del Skrevet 9. august 2017 Fint fossende fossbilde Mvh Leif Takk skal du ha Leif! Bare hyggelig! Lenke til kommentar
Fredrik N. Skrevet 9. august 2017 Del Skrevet 9. august 2017 Fossende flott fossebilde! 1 Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 9. august 2017 Forfatter Del Skrevet 9. august 2017 Fossende flott fossebilde! Takk skal du ha Fredrik! Lenke til kommentar
Roar Kneppen Skrevet 9. august 2017 Del Skrevet 9. august 2017 Flott utsnitt og komp i skrå kameravinkel med skikkelig lævvanes vann. Roar Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg