AnonymDiskusjon Skrevet 8. august 2017 Del Skrevet 8. august 2017 På fotballtrening i kveld kom en ball inn fra et nokså hardt innlegg. Skulle sette den rolig i hjørnet da jeg ble felt av motstander, jeg falt og headet ballen med toppen av hodet. Har nå hatt hodepine i 5 timer som sprer seg ned ifra punktet ballen traff på toppen av hodet og nedover. (Fikk hodepinen umiddelbart) Tenker mest på hjernerystelse, men har hatt det før og det har alltid resultert i tap av minne, lysskyhet og en hodepine som kommer fra "innsiden". Nå er eneste symptom smerten og at jeg er sløvere i tankegangen, (men dette kan vel skyldes det at jeg tenker for mye på saken?) Grunn til bekymring? Anonymous poster hash: b1b14...d23 Lenke til kommentar
Kikert Skrevet 8. august 2017 Del Skrevet 8. august 2017 Bedre å være på den sikkre siden da bekymringene kan bli større hvis du driter i det. Ta deg en tur på legevakta så de får tatt en kjapp titt du Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 8. august 2017 Forfatter Del Skrevet 8. august 2017 Bedre å være på den sikkre siden da bekymringene kan bli større hvis du driter i det. Ta deg en tur på legevakta så de får tatt en kjapp titt du Se an hodepinen til i morgen først vel? Skal tross alt bare sove over natta (noe man skal hvis man har hjernerystelse uansett) Anonymous poster hash: b1b14...d23 Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 8. august 2017 Forfatter Del Skrevet 8. august 2017 Kan vel umulig få en hjernerystelse av en heading? Er veldig bekymret siden jeg har hatt hjernerystelse 4 ganger før, og vil nødig få en til. Anonymous poster hash: b1b14...d23 Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 11. august 2017 Forfatter Del Skrevet 11. august 2017 Hodepinen er ikke bedre i dag. Burde jeg dra til lege? Anonymous poster hash: b1b14...d23 Lenke til kommentar
Skandinav Skrevet 11. august 2017 Del Skrevet 11. august 2017 Hodepine 24 h reaktivt fra hodetraume... Ja, ring legevakta og få en time. Selv om jeg ikke tror at det er noe farlig, sikkert bare mikroskader i huden som skaper spenningshodepine, er det beste at noen kvalifisert lyser, trykker, drar og klemmer på deg. God bedring! Lenke til kommentar
Taurean Skrevet 12. august 2017 Del Skrevet 12. august 2017 (endret) Jeg har alltid hørt og lest at man IKKE skal sove etter hjernerystelse?? Endret 12. august 2017 av Taurean Lenke til kommentar
nomore Skrevet 12. august 2017 Del Skrevet 12. august 2017 http://www.lommelegen.no/artikkel/hjernerystelse-symptomer-og-behandling Lenke til kommentar
Taurean Skrevet 12. august 2017 Del Skrevet 12. august 2017 "Aktiviteten, fysisk og psykisk (se TV, lese bok og så videre) bør økes gradvis i forhold til hodepine og trettbarhet, råder Hammer." Kan dette stemme? Står heller ingenting der om søvn rett etter hjernerystelse, skulle likt å få svar på det. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå