Snooz Skrevet 8. august 2017 Del Skrevet 8. august 2017 Det er vel lov å diskutere priser for internettavtaler for bedrifter? Det er jo veldig slik som mobilverdenen at privatavtaler er mye bedre/billigere enn bedriftsavtaler. Selvfølgelig er bruken forskjellig da det kan sitte alt fra 1 til hundrevis bak en router, krav til oppetid og mye annet teknisk lurium, men jeg vegrer meg for å ta en ringerunde eller mailrunde da man etterpå blir "fulgt opp" i årevis, havner på epostlister osv osv. Søker man etter priser på nett er det svært generelle priser eller helst igjennleggelse av telefonnummer for å bli oppringt av en ivrig selger. Selv har jeg NextGenTel med en øh vag linehastighet på 40-60/10-15. Etter noen år med ustabilitet tror jeg den har fått bedre oppetid (den kunne være nede i 5min titt og ofte i løpet av en arbeidsuke). Etter at en ivrig selger tilbydde meg lavere pris fikk jeg ngt ned til 657kr/mnd ex mvafor denne, men så ble diverse leier og gebyrer også lagt på. Jeg finner sjelden noe informasjon liggende ute, men denne fra telepriser.no viser i allefall hvor røtent det er før man evt bør hoppe opp på fiber, som blir overkill for meg: http://www.telefiber.no/priser-bedrift/ Noen som har noen tips om billige leverandører som kan spare meg evt plagsomme selgerrunder? Lenke til kommentar
Armalite66 Skrevet 12. august 2017 Del Skrevet 12. august 2017 Det ligger på de prisene der sist jeg sjekket. Lenke til kommentar
MegaMann2 Skrevet 13. august 2017 Del Skrevet 13. august 2017 Prøv å ta kontakt med TDC (https://gettdc.no/). De har hatt masse kampanjer på TDC Bredbånd som er en alt-i-et boks med VDSL og 4G backup. Det skal være et billig produkt rettet mot små bedrifter. Trenger ikke TV og telefon og alt det andre de snakker om på nettsiden over der. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå