Gå til innhold

Internett til Bedrift (få ansatte) og den lukkede prisjungelen, noen tips?

Anbefalte innlegg

Det er vel lov å diskutere priser for internettavtaler for bedrifter? 

Det er jo veldig slik som mobilverdenen at privatavtaler er mye bedre/billigere enn bedriftsavtaler. Selvfølgelig er bruken forskjellig da det kan sitte alt fra 1 til hundrevis bak en router, krav til oppetid og mye annet teknisk lurium, men jeg vegrer meg for å ta en ringerunde eller mailrunde da man etterpå blir "fulgt opp" i årevis, havner på epostlister osv osv. 

Søker man etter priser på nett er det svært generelle priser eller helst igjennleggelse av telefonnummer for å bli oppringt av en ivrig selger. 

Selv har jeg NextGenTel med en øh vag linehastighet på 40-60/10-15. Etter noen år med ustabilitet tror jeg den har fått bedre oppetid (den kunne være nede i 5min titt og ofte i løpet av en arbeidsuke). 

Etter at en ivrig selger tilbydde meg lavere pris fikk jeg ngt ned til 657kr/mnd ex mvafor denne, men så ble diverse leier og gebyrer også lagt på.

Jeg finner sjelden noe informasjon liggende ute, men denne fra telepriser.no viser i allefall hvor røtent det er før man evt bør hoppe opp på fiber, som blir overkill for meg: http://www.telefiber.no/priser-bedrift/

Noen som har noen tips om billige leverandører som kan spare meg evt plagsomme selgerrunder?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...