Bjarnemann Skrevet 8. august 2017 Del Skrevet 8. august 2017 (endret) Hei! Bor med kjæresten min i Oslo per dags dato. For å slippe at vi måtte flytte fra hverandre, søkte hun på en del samlingsbaserte studium rundt i landet som hun kunne fulgt fra Oslo. Den planen fungerte ikke, eneste stedet hun kom inn var i Harstad, på heltid. Hun er, forsmedelig nok, på tiende plass på venteliste for et samlingsbasert studium i Mo i Rana. Jeg regner med at å la saksbehandlinga gå sin vante og rettferdige gang er det eneste som kan gjøres. Jeg spør likevel, for vi vil virkelig unngå å flytte fra hverandre. Noen her som har peiling på ett eller annet som kan gjøres for at hun kommer inn på dette studiet hun er så nære å komme inn på? Finnes det noen rumper som kan slikkes, går det an å gjøre en donasjon, finnes det noen muligheter? Takk Endret 8. august 2017 av Bjarnemann Lenke til kommentar
aklla Skrevet 8. august 2017 Del Skrevet 8. august 2017 Bestikke 10 av de som allerede har kommet inn og få de til å trekke seg? De kan jo ikke kaste ut en av de som har kommet inn samme hvem du slikker hvor. Lenke til kommentar
Bjarnemann Skrevet 8. august 2017 Forfatter Del Skrevet 8. august 2017 Nei, er nettopp det. Og jeg vet ikke om jeg har råd til å bestikke så mange.. Men tenkte kanskje mer på om det var mulig å få studiestedet til å godta én søker til, en søker som ikke står først på ventelista. Men det er vel et langskudd.. Lenke til kommentar
aklla Skrevet 8. august 2017 Del Skrevet 8. august 2017 Det er vel ingen studier med nok søkere som har ledige plasser eller som kan opprette nye plasser. For da hadde de alt gjort det Lenke til kommentar
-submariner- Skrevet 13. august 2017 Del Skrevet 13. august 2017 (endret) Nei, er nettopp det. Og jeg vet ikke om jeg har råd til å bestikke så mange.. Men tenkte kanskje mer på om det var mulig å få studiestedet til å godta én søker til, en søker som ikke står først på ventelista. Men det er vel et langskudd.. Da gjenstår vel bare trusler, vold og/eller drap. Evt bare vente å se hva som skjer Endret 13. august 2017 av -submariner- Lenke til kommentar
Bjarnemann Skrevet 14. august 2017 Forfatter Del Skrevet 14. august 2017 Har vurdert det Lenke til kommentar
d'espresso Skrevet 14. august 2017 Del Skrevet 14. august 2017 Restplass på Samordna Opptak? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå