Gå til innhold

Nummer ti på venteliste - noe som helst, hva som helst, som kan gjøres for å komme inn?

Anbefalte innlegg

Hei!

Bor med kjæresten min i Oslo per dags dato. For å slippe at vi måtte flytte fra hverandre, søkte hun på en del samlingsbaserte studium rundt i landet som hun kunne fulgt fra Oslo. Den planen fungerte ikke, eneste stedet hun kom inn var i Harstad, på heltid. Hun er, forsmedelig nok, på tiende plass på venteliste for et samlingsbasert studium i Mo i Rana.

Jeg regner med at å la saksbehandlinga gå sin vante og rettferdige gang er det eneste som kan gjøres. Jeg spør likevel, for vi vil virkelig unngå å flytte fra hverandre. Noen her som har peiling på ett eller annet som kan gjøres for at hun kommer inn på dette studiet hun er så nære å komme inn på? Finnes det noen rumper som kan slikkes, går det an å gjøre en donasjon, finnes det noen muligheter?

Takk :)

Endret av Bjarnemann
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Nei, er nettopp det. Og jeg vet ikke om jeg har råd til å bestikke så mange..

Men tenkte kanskje mer på om det var mulig å få studiestedet til å godta én søker til, en søker som ikke står først på ventelista. Men det er vel et langskudd..

Da gjenstår vel bare trusler, vold og/eller drap. Evt bare vente å se hva som skjer  :tease:

Endret av -submariner-
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...