Ragnar115 Skrevet 8. august 2017 Del Skrevet 8. august 2017 Jeg har et Corsair Vengance K60 tastatur som jeg har litt problemer med. Til tider så slutter bare A-S-D knappene å funke, og så helt ut av det blå funker dem igjen. Så det er litt off/on når dem funker eller ikke. Det sitter ikke noe imellom tastene som jeg kan se. Knappene er også litt mindre "følsom" eller "responsive" når jeg gamer. Enten funker dem ikke, ellers så må jeg spamme knappen. Hva skyldes problemet mon tro? Lenke til kommentar
geir__hk Skrevet 8. august 2017 Del Skrevet 8. august 2017 Tastaturet er vel utslitt? Kanskje no spill-frustrasjon som tastaturet måtte bøte for? Lenke til kommentar
Fantomtegningen Skrevet 8. august 2017 Del Skrevet 8. august 2017 Satser også på utslitte taster, særlig med tanke på at du spiller. Lenke til kommentar
Ragnar115 Skrevet 18. august 2017 Forfatter Del Skrevet 18. august 2017 Slettet hele pcen uten at det funket. Kjøpte et billig dritt tastatur til 150, det funka. Så dere har nok riktig. Bare trist at de skulle skje nå. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå