Mmv Skrevet 8. august 2017 Del Skrevet 8. august 2017 Jeg lurte egentlig bare på, når man blir ringt etter i en barnehage, å du takker ja til jobben, å barnehagen ombestemmer seg? Har man krav på å jobbe den dagen? Siden man da kanskje har sagt nei til en jobb i en Ann barnehage? Lenke til kommentar
egen9 Skrevet 8. august 2017 Del Skrevet 8. august 2017 Vet ikke hva loven sier, men der jeg jobber er det slik at om jeg tar en vakt, og de ikke ønsker at jeg skal komme allikevel, skal jeg uansett ha betalt for den. Samme hvis vi er på ramme, om jeg får beskjed at rammevakta mi ikke trengs den dagen skal jeg ha betalt 5 timer om de ringer før den starter, og 8 om jeg møter opp. Vil jo også mene at om de har sagt at de ønsker deg til å jobbe, og du har sagt ja, har jo de gjort en muntlig avtale med deg om at du skal få betalt for den dagen..men det vet jeg ikke helt om stemmer altså. Lenke til kommentar
Mmv Skrevet 9. august 2017 Forfatter Del Skrevet 9. august 2017 Tusentakk, var akkurat det jeg også tenker! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå