Arodem Skrevet 8. august 2017 Del Skrevet 8. august 2017 Det fire år gamle rollespillet har nådd en milepæl.Final Fantasy XIV: A Realm Reborn har nådd 10 millioner spillere Lenke til kommentar
Cinalate Skrevet 8. august 2017 Del Skrevet 8. august 2017 undervurdert som et final fantasy spill fordi det er mmorpg osv. er kjempe gøy, det eneste mmorpg'et jeg bryr meg om :') glad de har fått så mange brukere, selv om ikke alle er aktive spillere. Lenke til kommentar
CommanderKeen Skrevet 8. august 2017 Del Skrevet 8. august 2017 Så bra. I mine øyne det beste MMOet på markedet i dag. Fungerer også svært godt på PS4, og da spesielt Pro. Anbefales dog å sette fokuset på frame rate foran oppløsning. Lenke til kommentar
GnilreG Skrevet 9. august 2017 Del Skrevet 9. august 2017 Ikke det beste, men absolutt der oppe blandt topp 5 for min del. Ellers er det topp på ps4 Lenke til kommentar
Realzi Skrevet 11. august 2017 Del Skrevet 11. august 2017 (endret) 100 dager play time ^^ Det Trippel A MMO spillet i historien som har bragt mest content innen kortest tid, tror dessverre Wow er bak dem på grunn av at det er open world og det er det de bruker mest tid på. Jeg tar gameplay over open world any day. Endret 11. august 2017 av Realzi Lenke til kommentar
CommanderKeen Skrevet 11. august 2017 Del Skrevet 11. august 2017 100 dager play time ^^ Det Trippel A MMO spillet i historien som har bragt mest content innen kortest tid, tror dessverre Wow er bak dem på grunn av at det er open world og det er det de bruker mest tid på. Jeg tar gameplay over open world any day. Vil kalle FFIV åpen verden selv om det er sonebasert. Spesielt nå som sonene er så store. Men ser hva du mener. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå