Gå til innhold

Vifte Til AMD750

poilades

Anbefalte innlegg

Skal flytte gamle pc'en inn i stua, og eg lurte på om nokre veit om ein vifte fri løysning til min gamle AMD750, (av den typen som er festa på ein sort plate og står opp fra hovudkortet).

Den som eg har no er det ei lita kjøle ribbe og ei knøttlita fite som uler som fy, passer litt dårlig å ha i stova. :blush:

Og har nokre noko meining rundt strømbokser til pc, som uler minimalt, her skal det bli ro i stua. :devil:

Takker for alle tips

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Skal flytte gamle pc'en inn i stua, og eg lurte på om nokre veit om ein vifte fri løysning til min gamle AMD750, (av den typen som er festa på ein sort plate og står opp fra hovudkortet).

Den som eg har no er det ei lita kjøle ribbe og ei knøttlita fite som uler som fy, passer litt dårlig å ha i stova. :blush:

Og har nokre noko meining rundt strømbokser til pc, som uler minimalt, her skal det bli ro i stua. :devil:

Takker for alle tips

jeg har selv en AMD duron 750mhz, hvis det er den du sikkter etter, kjøp en glacial tech silent cpu vifte, den kan du knapt høre! tror nok ikke det er så lurt og kjøre den uten vifte, den kan bli veldig varm!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...