28teeth Skrevet 8. august 2017 Rapporter Del Skrevet 8. august 2017 (endret) Hei! Er det vanlig at man ser en slags skygge/konturen av logoen til apple på skjermen etter å ha slått macbooken av, eller satt den på dvale? Samme skjer når jeg skrur ned lysstyrken på sitt laveste. Når jeg f.eks slår på maccen etter å ha vært på dvale så forsvinner den og skjermen blir helt sort før skjermen blir lyst igjen. Er dette vanlig? Husker ikke å ha opplevd slik med maccen jeg hadde før? Jeg har MacBook Air 13". Edit: IMG_9888.MOV På den forrige maccen opplevde jeg at hele skjermen ble sort når jeg slo skrudde ned lysstyrken på det minste. Endret 8. august 2017 av 28teeth Lenke til kommentar
Locrin Skrevet 8. august 2017 Rapporter Del Skrevet 8. august 2017 Det er vanlig på alle Mac'er som har opplyst eple logo. https://forums.macrumors.com/threads/apple-logo-shows-through-display.1229232/ 1 Lenke til kommentar
aklla Skrevet 8. august 2017 Rapporter Del Skrevet 8. august 2017 Design er satt over funksjon tydeligvis. Om du setter på teip over eple-logoen på baksiden vil jeg tro problemet er løst. 1 Lenke til kommentar
28teeth Skrevet 9. august 2017 Forfatter Rapporter Del Skrevet 9. august 2017 I see. Tusen takk Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå