Kitkat2 Skrevet 8. august 2017 Del Skrevet 8. august 2017 Hei. Ønsker hjelp med prisantydning på min Mac. Har veldig lite peiling. Vil selge den og kjøpe pc til student-bruk. Info: MacBook Pro (Retina, 13-inch, Mid 2014)Prosessor: 2,6 GHz Intel Core i5 Minne: 8 GB 1600 MHz DDR3 Grafikk: Intel Iris 1536 MBKjøpte den brukt for 10 000 av en bekjent mid 2015(data-ingeniørstudent, passet ikke hans bruk eller noe) Han brukte den nokså pent tror jeg. Jeg derimot er av natur ikke så forsiktig med tingene mine. Likevel har jeg klart å unngå å miste den i bakken og andre dramatiske hendelser. Sett bort i fra at jeg i vinter sølte en del sukkerholdig ingefærte over touchpaden og deler av tastaturet, men den har fungert like bra siden bortsett fra at klikkelyden ikke alltid kommer når man trykker på paden, noe som er litt irriterende. Den har ellers noen merker inne øverst på skjermen som jeg ikke skjønner hvor kommer fra. Ser ut som det sorte belegget er skrapt bort innenifra eller noe. Skjermen går også i svart noen ganger. Må løfte litt på macen eller ta lokket ned og opp for å komme tilbake. Har nok ikke vært superflink med å lade macen på riktig måte. Hvis det finnes en riktig måte. Så batterilevetiden har nok gått en del ned. Jeg har bare brukt macen til enkle ting. Ingen nedlasting av filmer, ikke brukt til spill eller redigering. Kun surfing, lagringsplass, skole og musikk.Tenkte kanskje jeg burde få service på den før jeg evt. selger den. ? Den ble kjøpt på Elkjøp, og jeg har kvittering(ikke her jeg er nå). Noen som kan hjelpe? Lenke til kommentar
LMH1 Skrevet 8. august 2017 Del Skrevet 8. august 2017 Du er heldig hvis du får 5000 kr for denne mere sansynlig med 4000 kr. Da den begynner å bli noen år. Svakt batteri og muligens utsatt for vannskader gjør prisen faller en del. Lenke til kommentar
Kitkat2 Skrevet 8. august 2017 Forfatter Del Skrevet 8. august 2017 Du er heldig hvis du får 5000 kr for denne mere sansynlig med 4000 kr. Da den begynner å bli noen år. Svakt batteri og muligens utsatt for vannskader gjør prisen faller en del. Ok takk for svar:) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå