Rubex Skrevet 7. desember 2003 Del Skrevet 7. desember 2003 Når jeg skal begynne å spille call of duty får jeg følgende problem: 1)Det er ingen lyd etter intro filmen i spillet. Altså etter eg kommer inn i menyen forsvinner lyden helt. 2)Når jeg begynner spillet(uten lyd) og skal gå igang med treningen, er alle personer, trær, og bygninger dekket med firkanter av typen gråfarget. Jeg har et Nvidia Gforce Ti4200. Jeg bruker 44.03 driverene til vanlig, og har også prøvd med de nyeste driverene til Nvidia, men problemet er der fremdeles. Noen som har hatt samme problem?? Noen som vet hva som er galt?? Takker for alle svar Lenke til kommentar
Loomy Skrevet 7. desember 2003 Del Skrevet 7. desember 2003 Har samme kortet som deg og opplevde ikke noe slikt... Har du overklokket? Lenke til kommentar
Rubex Skrevet 7. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 7. desember 2003 Nei. Har ikke gjort noen ting..... Lenke til kommentar
Rubex Skrevet 7. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 7. desember 2003 Ingen som vet hva som er galt??? Lenke til kommentar
Magus Skrevet 7. desember 2003 Del Skrevet 7. desember 2003 Angående lyden ville jeg anbefale å installere de siste lydkortdriverne fra kortleverandøren din. Ellers kan du jo prøve å skru av EAX inn på audio options på spillet, eller skru av hardware acceleration i dxdiag. Lenke til kommentar
Rubex Skrevet 7. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 7. desember 2003 Magus Skrevet 07/12/2003 : 23:35 Angående lyden ville jeg anbefale å installere de siste lydkortdriverne fra kortleverandøren din. Ellers kan du jo prøve å skru av EAX inn på audio options på spillet, eller skru av hardware acceleration i dxdiag. Hvordan skrur jeg av hardware acceleration i dxdiag?? Hvilken betydning vil det evt. ha?? Lenke til kommentar
Rubex Skrevet 8. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 8. desember 2003 Ingen som kan gi svar??? Lenke til kommentar
Tanguero Skrevet 8. desember 2003 Del Skrevet 8. desember 2003 Tror jeg ville sendt en mail til support og fått dem til å se på det. Ettersom maskinen din oppfyller minstekravene er det spillprodusenten som bør fikse det. Evt. forlange penga tilbake. Lenke til kommentar
Rubex Skrevet 8. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 8. desember 2003 Men er det ingen som ver hvordan jeg skrur av hardware acceleration i dxdiag?? Lenke til kommentar
Tanguero Skrevet 8. desember 2003 Del Skrevet 8. desember 2003 Start\Kjør(run)\dxdiag velg lyd/sound velg basic accel Lenke til kommentar
orjanos3.16 Skrevet 8. desember 2003 Del Skrevet 8. desember 2003 Last ned alle nyeste drivere til systemet ditt og eventuelt patcher til COD.(hvis det er kommet noen) Kan alltids sjekke support hos lyd\grafikk kort produsenten din, og\eller support til de som har laget COD. Lenke til kommentar
Dinsdale Skrevet 11. desember 2003 Del Skrevet 11. desember 2003 Prøv å slå av antialaising (eller noe sånt Slå av alle slike ekstra tin og la spillet styret det selv. Det kan hjelpe. Noen scener i COD sleit mitt 4200 som ******, det skjedde altfor mye på skjermen.....nytt kort snart ja... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå