PrettyBoy Skrevet 9. januar 2018 Del Skrevet 9. januar 2018 Så coinbase oppbevarer coins og pengene mine? Lenke til kommentar
MagnusRB Skrevet 9. januar 2018 Del Skrevet 9. januar 2018 Så coinbase oppbevarer coins og pengene mine? Ja. Så da er det også de som har ansvaret for dem og ikke du. Så da burde du stole på dem i tilfellet. Lenke til kommentar
toretang Skrevet 10. januar 2018 Del Skrevet 10. januar 2018 Ganske fersk i dette, og fikk ganske raskt en utfordring på Kraken. Jeg trodde jeg kjøpte bitcoin i dag, men den står fortsatt som åpen på ordre som "untouched". Hva betyr det? Lenke til kommentar
MagnusRB Skrevet 10. januar 2018 Del Skrevet 10. januar 2018 Ganske fersk i dette, og fikk ganske raskt en utfordring på Kraken. Jeg trodde jeg kjøpte bitcoin i dag, men den står fortsatt som åpen på ordre som "untouched". Hva betyr det? utlklipp bitcoin.jpg Ser ut som kjøpsprisen du har lagt inn er en del lavere enn hva den selges for. Ordren din fylles ikke før BTC prisen evt går ned på det nivået. Lenke til kommentar
toretang Skrevet 10. januar 2018 Del Skrevet 10. januar 2018 Det var det jeg også tenkte, men greia er at jeg la ikke inn noe kjøpspris betingelse selv. Den ble kalkulert av Kraken når jeg la inn summen Euro. Det jeg tenker at kursen endret seg fra jeg la det inn til handelen gikk igjennom (30 sek), for kursen var ca på bunn da jeg la inn orderen?? Lenke til kommentar
MagnusRB Skrevet 10. januar 2018 Del Skrevet 10. januar 2018 Det var det jeg også tenkte, men greia er at jeg la ikke inn noe kjøpspris betingelse selv. Den ble kalkulert av Kraken når jeg la inn summen Euro. Det jeg tenker at kursen endret seg fra jeg la det inn til handelen gikk igjennom (30 sek), for kursen var ca på bunn da jeg la inn orderen?? Min erfaring er at det er lurest å sette pris selv, har sett at slike sider setter veldig feil pris noen ganger. Om du ønsker å kjøpe med en gang kan den sette for lavt, slik at du aldri får noe kjøp slik som du har nå. Eller så setter den altfor høy pris og du betaler unødvendig mye. Sett selv er midt tips. Kan være lurt å se hvordan kursen beveger seg, kanskje kan du sette litt lavere om den har mange små dips i øyeblikket du handler. Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 16. januar 2018 Del Skrevet 16. januar 2018 hvordan får eg tilgang til bitcoin eg som tror blei kjøpt i 2013 og hvordan får eg gjort krav på bitcoin cash? har: passord, mnemonic og bitcoin adresse Anonymous poster hash: e21df...5d3 Anonymous poster hash: e21df...5d3 Lenke til kommentar
PgUp Skrevet 16. januar 2018 Del Skrevet 16. januar 2018 hvordan får eg tilgang til bitcoin eg som tror blei kjøpt i 2013 og hvordan får eg gjort krav på bitcoin cash? har: passord, mnemonic og bitcoin adresse Anonymous poster hash: e21df...5d3 Anonymous poster hash: e21df...5d3 Send meg informasjonen så skal jeg hjelpe deg. Lenke til kommentar
flipp Skrevet 20. desember 2019 Del Skrevet 20. desember 2019 Jeg vil legge Freewallet til denne listen. Lenke til kommentar
Nervevrak Skrevet 8. mai 2020 Del Skrevet 8. mai 2020 Ukjent med dette. Men leste at Coinbase (helst pro) og Kraken er anbefalt, så satt i gang for noen dager siden. Men ser det kan ta en del dager, og spesielt nå før helgen å få over midler via wire. Så da må jeg eventuelt vente med å bruke Kraken. Pro.coinbase trenger eventuelt funds fra coinbase. Og coinbase kan ta kort direkte. Men i coinbase finner jeg ingen metode for å få midler fra kort inn på kontoen? Kun at en kan kjøpe direkte med kort i coinbase? Så hvordan da få funds inn til pro.coinbase? Finner ingenting i help filene deres, eller metoder på google/youtube. Lenke til kommentar
sam11net Skrevet 8. mai 2020 Del Skrevet 8. mai 2020 (endret) Nervevrak skrev (6 timer siden): Ukjent med dette. Men leste at Coinbase (helst pro) og Kraken er anbefalt, så satt i gang for noen dager siden. Men ser det kan ta en del dager, og spesielt nå før helgen å få over midler via wire. Så da må jeg eventuelt vente med å bruke Kraken. Pro.coinbase trenger eventuelt funds fra coinbase. Og coinbase kan ta kort direkte. Men i coinbase finner jeg ingen metode for å få midler fra kort inn på kontoen? Kun at en kan kjøpe direkte med kort i coinbase? Så hvordan da få funds inn til pro.coinbase? Finner ingenting i help filene deres, eller metoder på google/youtube. Det er kun Euro som kan brukes på Coinbase pro, NOK, SEK DEK, GOKK, USD.. går ikke. Tror du må google hardere, det finnes mye informasjon. Endret 8. mai 2020 av sam11net Lenke til kommentar
nilsch Skrevet 8. mai 2020 Del Skrevet 8. mai 2020 Jeg har brukt norske MiraiEx og har kjøpt litt Bitcoin der (pengene var fremme etter 1 dag). Vurderer å kjøpe en del mer. Vet dere om det er noen grunn til ikke å bruke MiraiEx (bortsett fra at de bare handler Bitcoin og Litecoin)? Føler meg litt usikker nå som jeg vil handle for et større beløp, så tenkte å spørre her før jeg handler. Lenke til kommentar
Leon83 Skrevet 8. mai 2020 Del Skrevet 8. mai 2020 19 minutes ago, nilsch said: Jeg har brukt norske MiraiEx og har kjøpt litt Bitcoin der (pengene var fremme etter 1 dag). Vurderer å kjøpe en del mer. Vet dere om det er noen grunn til ikke å bruke MiraiEx (bortsett fra at de bare handler Bitcoin og Litecoin)? Føler meg litt usikker nå som jeg vil handle for et større beløp, så tenkte å spørre her før jeg handler. Uttaksgrense. 0,5% gebyr uansett trading volum. Lav likviditet? Lenke til kommentar
nonlocality Skrevet 16. mai 2020 Del Skrevet 16. mai 2020 (endret) On 1/16/2018 at 4:15 PM, AnonymDiskusjon said: hvordan får eg tilgang til bitcoin eg som tror blei kjøpt i 2013 og hvordan får eg gjort krav på bitcoin cash? har: passord, mnemonic og bitcoin adresse Anonymous poster hash: e21df...5d3 Anonymous poster hash: e21df...5d3 litt gammel innlegg men har du problemer med innlogging på en plattform, ta kontakt med de som jobber på plattformen, ikke spør om hjelp til dette via forum. Fikk lyst til å slå hodet mitt inn i veggen når jeg leser innlegget ditt, jeg ønsker nesten at du får en saftig lære penge av "hjelpsomme svindlere" Endret 16. mai 2020 av nonlocality Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 16. mai 2020 Del Skrevet 16. mai 2020 flipp skrev (På 20.12.2019 den 23.45): Jeg vil legge Freewallet til denne listen. Coinomi også kanskje. Ble anbefalt den av noen. Lenke til kommentar
sokken86 Skrevet 26. oktober 2023 Del Skrevet 26. oktober 2023 Noen som kan fortelle hvor mye 1 bitcoin koster i nok? Lenke til kommentar
TheKims Skrevet 26. oktober 2023 Del Skrevet 26. oktober 2023 sokken86 skrev (9 minutter siden): Noen som kan fortelle hvor mye 1 bitcoin koster i nok? 382 000kr. https://coinmarketcap.com/currencies/bitcoin/ 1 Lenke til kommentar
sokken86 Skrevet 27. oktober 2023 Del Skrevet 27. oktober 2023 TheKims skrev (14 timer siden): 382 000kr. https://coinmarketcap.com/currencies/bitcoin/ Shit det er mye for 1 bitcoin. Man kan kanskje kjøpe litt og litt? Lenke til kommentar
TheKims Skrevet 27. oktober 2023 Del Skrevet 27. oktober 2023 (endret) sokken86 skrev (3 timer siden): Shit det er mye for 1 bitcoin. Man kan kanskje kjøpe litt og litt? Ja, du kan kjøpe for den summen du velger. Kjøper du f,eks for 1000kr, så vil du få ca 0.0026 BTC med dagens priser. Endret 27. oktober 2023 av TheKims 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå