Romulus Skrevet 23. oktober 2017 Del Skrevet 23. oktober 2017 Jeg fikk lyst til å prøve dette og har gjort mitt første kjøp i Coinbase. Kjøpte for €11 som var NOK 103,42. Dette er $12,94. Da jeg sendte over til Blockchain var verdien NOK 87,82. Verdi mottatt i Blockchain var $9,12, dvs. at 30% av verdien har forsvunnet på veien. Er det så dyrt å kjøpe og overføre? Lenke til kommentar
Gjest medlem-329093 Skrevet 23. oktober 2017 Del Skrevet 23. oktober 2017 (endret) heh... Jeg har 45 dollar i bitcoin og synes det er en ubetydelig sum, det er bare en rest, vekslepenger. Ja, det er dyrt å kjøpe bitcoin. Det koster 3 dollar minst i avgift. Endret 23. oktober 2017 av medlem-329093 Lenke til kommentar
Mr_Spock Skrevet 24. oktober 2017 Del Skrevet 24. oktober 2017 Da har jeg handlet litt, ca 500 euro, litt bitcoin og litt ethereum og fått overført de til min Exodus wallet. Var godt å endelig få blitt med, har tenkt på det lenge men aldri kommet i gang. Lenke til kommentar
Geitetveiten Skrevet 31. oktober 2017 Del Skrevet 31. oktober 2017 Noen som har erfaring med kraken? prøver å overføre litt penger der og lurer på: Refereansen fra kraken, skal den fylles ut i tekst til mottaker? Og skal jeg sette at jeg betaler alle omkostningene? Lenke til kommentar
Gjest medlem-329093 Skrevet 31. oktober 2017 Del Skrevet 31. oktober 2017 Ja man betaler alle omkostninger selv. Lenke til kommentar
Geitetveiten Skrevet 31. oktober 2017 Del Skrevet 31. oktober 2017 Takk! Men hvor putter jeg inn referansen, altså "adressen" til min konto på kraken? Lenke til kommentar
Gjest medlem-329093 Skrevet 31. oktober 2017 Del Skrevet 31. oktober 2017 hmmm, ikke sikker. Det er veldig vanskelig å overføre penger til utlandet, særlig når hver sparebank her i steinrøysa har sitt eget skjema å fylle ut. Lenke til kommentar
Mr_Spock Skrevet 31. oktober 2017 Del Skrevet 31. oktober 2017 (endret) Takk! Men hvor putter jeg inn referansen, altså "adressen" til min konto på kraken? Linken med kraken.com på slutten kopierte jeg inn i "Beskjed til mottager" feltet i min nettbank. Tar som regel en dag å få beløpet inn til kraken, hvis du overfører tidlig på dagen. Skikkelig fart på Bitcoin for tiden Endret 31. oktober 2017 av Mr_Spock Lenke til kommentar
Geitetveiten Skrevet 31. oktober 2017 Del Skrevet 31. oktober 2017 Takk! Men hvor putter jeg inn referansen, altså "adressen" til min konto på kraken? Linken med kraken.com på slutten kopierte jeg inn i "Beskjed til mottager" feltet i min nettbank. Tar som regel en dag å få beløpet inn til kraken, hvis du overfører tidlig på dagen. Skikkelig fart på Bitcoin for tiden Takk! Tenker å sette inn 1000kr, men burde jeg sette alt i BTC eller fordele litt på andre valutaer og? Lenke til kommentar
Mr_Spock Skrevet 31. oktober 2017 Del Skrevet 31. oktober 2017 Takk! Men hvor putter jeg inn referansen, altså "adressen" til min konto på kraken? Linken med kraken.com på slutten kopierte jeg inn i "Beskjed til mottager" feltet i min nettbank. Tar som regel en dag å få beløpet inn til kraken, hvis du overfører tidlig på dagen. Skikkelig fart på Bitcoin for tiden Takk! Tenker å sette inn 1000kr, men burde jeg sette alt i BTC eller fordele litt på andre valutaer og? Er fersking og kan lite om dette, så har ingen råd å gi. Men handlet litt Ethereum også - og det har økt i verdi også. Lenke til kommentar
Geitetveiten Skrevet 31. oktober 2017 Del Skrevet 31. oktober 2017 Tenkte jeg bare skulle teste først med 10 euro(95kr), banken trakk meg 200kr i omkostnader....... rip Lenke til kommentar
Mr_Spock Skrevet 31. oktober 2017 Del Skrevet 31. oktober 2017 Det var da brutalt, Skandiabanken tok kr 20,- Lenke til kommentar
Geitetveiten Skrevet 31. oktober 2017 Del Skrevet 31. oktober 2017 Trodde jeg skulle få noe lignende og ettersom det er det cirka de fleste har lagt på. Men sjekket prisene til danskebank nå, hadde jeg delt omkostnadene med mottaker hadde jeg måtte betale 30kr, men siden jeg tar alt blir det 200kr på meg. Ser ut som jeg må bytte bank hvis det skal bli noe kryptovaluta på meg, mistet litt motivasjonen nå Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 31. oktober 2017 Del Skrevet 31. oktober 2017 Trodde jeg skulle få noe lignende og ettersom det er det cirka de fleste har lagt på. Men sjekket prisene til danskebank nå, hadde jeg delt omkostnadene med mottaker hadde jeg måtte betale 30kr, men siden jeg tar alt blir det 200kr på meg. Ser ut som jeg må bytte bank hvis det skal bli noe kryptovaluta på meg, mistet litt motivasjonen nå Bruker annen bank, setter der at jeg kun betaler egne omkostninger(eller noe i den duren) det funkier flint da SEPA til kraken er gratis fra deres side. Legger referansen inn som beskjed til mottaker og sender i EUR. Tar 1-2 dager Anonymous poster hash: 6b58b...7b2 Lenke til kommentar
Geitetveiten Skrevet 31. oktober 2017 Del Skrevet 31. oktober 2017 Noen som har erfaringer med Bitcoins Norway? Vil det gjøre det enklere ettersom det ikke er en utenlandsk aktør? Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 31. oktober 2017 Del Skrevet 31. oktober 2017 Lar man seg stoppe av et gebyr på 30 kr? De kronene vil ikke bety noe om Bitcoin blir mye verdt en dag. Anonymous poster hash: 2bdce...51f Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 31. oktober 2017 Del Skrevet 31. oktober 2017 Noen som har erfaringer med Bitcoins Norway? Vil det gjøre det enklere ettersom det ikke er en utenlandsk aktør? Flere mener at de er svindlere, og Norges mest kjente Bitcoin-forhandler skal politianmelde dem. http://bitmynt.no/ Anonymous poster hash: 2bdce...51f Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 31. oktober 2017 Del Skrevet 31. oktober 2017 Takk! Men hvor putter jeg inn referansen, altså "adressen" til min konto på kraken? Linken med kraken.com på slutten kopierte jeg inn i "Beskjed til mottager" feltet i min nettbank. Tar som regel en dag å få beløpet inn til kraken, hvis du overfører tidlig på dagen. Skikkelig fart på Bitcoin for tiden Takk! Tenker å sette inn 1000kr, men burde jeg sette alt i BTC eller fordele litt på andre valutaer og? Tenker du langsiktig så ville jeg satt alt i BTC. Ønsker du å flippe coins ofte så kan du kjøpe noe annet. Anonymous poster hash: 2bdce...51f Lenke til kommentar
CryptoClan Skrevet 4. november 2017 Forfatter Del Skrevet 4. november 2017 Noen som har erfaringer med Bitcoins Norway? Vil det gjøre det enklere ettersom det ikke er en utenlandsk aktør? 2017-08-18: Kan den som betalte 1 million kroner for berre 4.661657 BTC på BitcoinsNorway måndag den 15. august klokka 11:50:12 ta kontakt med meg snarast? Eg har prov på at BitcoinsNorway svindlar deg, og eg er i ferd med å melde saka til politiet. Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 4. november 2017 Del Skrevet 4. november 2017 Hvordan kan man forklare hvorfor Bitcoin har verdi til folk som "ikke skjønner at noen kan være dumme nok til å betale 60 000 kr for noen tall i en virtuell lommebok". Anonymous poster hash: 2bdce...51f Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå