VRK18 Skrevet 12. september 2017 Del Skrevet 12. september 2017 Er segwit 2x bra eller dårlig? Bra. Hvorfor er det bedre enn bare Segwit? Og hvis 2x er bra, hvorfor ikke 8x? Lenke til kommentar
PgUp Skrevet 12. september 2017 Del Skrevet 12. september 2017 Er segwit 2x bra eller dårlig? Bra. Hvorfor er det bedre enn bare Segwit? Og hvis 2x er bra, hvorfor ikke 8x? Hørt om google? Lenke til kommentar
CryptoClan Skrevet 13. september 2017 Forfatter Del Skrevet 13. september 2017 Er segwit 2x bra eller dårlig? Bra. Hvorfor er det bedre enn bare Segwit? Og hvis 2x er bra, hvorfor ikke 8x? En større blocksize betyr ikke alt blir bedre. Systemet må formes med tid og behov. Lenke til kommentar
Belfaborac Skrevet 15. september 2017 Del Skrevet 15. september 2017 Hvordan casher man inn bitcoin eller annen valuta på enklest måte? Lenke til kommentar
Nimrad Skrevet 15. september 2017 Del Skrevet 15. september 2017 Hvordan casher man inn bitcoin eller annen valuta på enklest måte?Kalde føtter? Mener du valuta generelt eller kryptovaluta når du sier "annen valuta"? Lenke til kommentar
Belfaborac Skrevet 15. september 2017 Del Skrevet 15. september 2017 Neida, har tatt på raggsokkene. Jeg mente cryptovaluta generelt, som i "Bitcoin og alt annet". Har nylig begynt å legge noen småpenger i Bitcoin og Etherium, men kom på at jeg ikke har det klart for meg hvordan jeg casher dem ut. Ingen planer i den retning, men regner med at det blir aktuelt før eller siden. Lenke til kommentar
Belfaborac Skrevet 15. september 2017 Del Skrevet 15. september 2017 Signa opp med Kraken, problem solved. Tanken er å bruke Coinbase til kjøp (siden de tar kort), Exodus som wallet og Kraken til uttak om/når det skulle bli aktuelt. Høres det ut som et greit set-up, eller er det noe jeg bør tenke på å forandre? Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 15. september 2017 Del Skrevet 15. september 2017 Signa opp med Kraken, problem solved. Tanken er å bruke Coinbase til kjøp (siden de tar kort), Exodus som wallet og Kraken til uttak om/når det skulle bli aktuelt. Høres det ut som et greit set-up, eller er det noe jeg bør tenke på å forandre? Nesten, kjøp også på Kraken, tar en dag å overføre penger dit. 20-40kr gebyr fra banken og thats it. Du slipper da coinbase sitt 4% gebyr, og kjøper til markedspris og ikke coinbase sin pris som er høyere Anonymous poster hash: 6b58b...7b2 Lenke til kommentar
Belfaborac Skrevet 16. september 2017 Del Skrevet 16. september 2017 Glimmers, takk for råd. Foreløpig leker jeg meg egentlig bare; jeg la inn €50 hver på ETH og BTC for å lære meg hvordan det hele fungerer. Det var like etter at fallet begynte og når jeg så det falt som en blylodd la jeg inn litt mer rundt $3450 og enda litt da prisen nådde $3044, like før det bunnet ut. Bare småpenger som sagt, men det var jo litt ekstra gøy hente fortjeneste mens jeg lærte meg hvordan ting fungerer. Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 18. september 2017 Del Skrevet 18. september 2017 $3044 Scheisse, da traff du godt. Gratulerer! Anonymous poster hash: 2bdce...51f Lenke til kommentar
Belfaborac Skrevet 19. september 2017 Del Skrevet 19. september 2017 Ren flaks, men takk allikevel. Det jeg selvsagt burde ha gjort var å hver gang selge det jeg hadde kjøpt før og reinvestere alt til den lavere prisen, men det gjorde jeg dessverre ikke. Får passe på det neste gang. Lenke til kommentar
CryptoClan Skrevet 20. september 2017 Forfatter Del Skrevet 20. september 2017 Hvordan casher man inn bitcoin eller annen valuta på enklest måte? Coinsbank, Kraken eller Coinbase gjennom GDAX Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 20. september 2017 Del Skrevet 20. september 2017 Ser ikke ut som bitcoin klarer $4000 i dag. Ser en innkommende dip. Enig? Lenke til kommentar
PgUp Skrevet 20. september 2017 Del Skrevet 20. september 2017 Ser ikke ut som bitcoin klarer $4000 i dag. Ser en innkommende dip. Enig? La meg se inn i fremtidsmaskinen min. Ja! Kommet til å nå 3500 i løpet av morgendagen. Short med 100x margin på bitmex nå. Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 21. september 2017 Del Skrevet 21. september 2017 Ser riktig ut ⭐️ Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 9. oktober 2017 Del Skrevet 9. oktober 2017 Voldsom økning i prisen i dag. På tide å starte kanskje? Anonymous poster hash: 2bdce...51f Lenke til kommentar
Mr_Spock Skrevet 23. oktober 2017 Del Skrevet 23. oktober 2017 Takker for tråden, har lenge hatt lyst til å teste ut Bitcoin men har sett det for litt for komplisert for mine begrensede kunnskaper, tråden her hjalp! Har klart å fikse en konto hos Kraken og har satt noen euro til overføring. Blir spennende å se om de dukker opp hos kraken Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 23. oktober 2017 Del Skrevet 23. oktober 2017 Takker for tråden, har lenge hatt lyst til å teste ut Bitcoin men har sett det for litt for komplisert for mine begrensede kunnskaper, tråden her hjalp! Har klart å fikse en konto hos Kraken og har satt noen euro til overføring. Blir spennende å se om de dukker opp hos kraken Husk bare å overføre dem etterpå. Ekspertene sier at man ikke bør oppbevare dem på sånne steder. Anonymous poster hash: 2bdce...51f Lenke til kommentar
Mr_Spock Skrevet 23. oktober 2017 Del Skrevet 23. oktober 2017 Takker for tråden, har lenge hatt lyst til å teste ut Bitcoin men har sett det for litt for komplisert for mine begrensede kunnskaper, tråden her hjalp! Har klart å fikse en konto hos Kraken og har satt noen euro til overføring. Blir spennende å se om de dukker opp hos kraken Husk bare å overføre dem etterpå. Ekspertene sier at man ikke bør oppbevare dem på sånne steder. Anonymous poster hash: 2bdce...51f Ja, jeg har ordnet Exodus Wallet. Bare selge og kjøpe (og eventuelt overføre) for så å "lagre" i Exodus - aldri ha verdi "liggende" i Kraken? Lenke til kommentar
spetter Skrevet 23. oktober 2017 Del Skrevet 23. oktober 2017 bør absolutt ikke ha verdi liggende i en oline wallet som kraken og andre. Sikreste er å ha wallet installert på pc (eller mobil) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå