Niklasp Skrevet 8. august 2017 Del Skrevet 8. august 2017 Bekrefter enorm skjerm.Dette er det nyeste bildet av iPhone 8 Lenke til kommentar
Marianne95 Skrevet 8. august 2017 Del Skrevet 8. august 2017 Største utfordreren er ikke s8 edge. Er vel s8 + det menes! Edge er det på begge variantene s8/s8+ Lenke til kommentar
SLETTMEG123 Skrevet 8. august 2017 Del Skrevet 8. august 2017 Største utfordreren er ikke s8 edge. Er vel s8 + det menes! Edge er det på begge variantene s8/s8+ Vil nok tro den blir en konkurrent til begge telefonen, da den havner et sted imellom dem i størrelse. Forhåpentligvis ikke like avlang som Galaxy mobilene derimot.. prismessig blir den nok dyrere enn selv den dyreste versjonen av S8+. Lenke til kommentar
Niklasp Skrevet 8. august 2017 Forfatter Del Skrevet 8. august 2017 Største utfordreren er ikke s8 edge. Er vel s8 + det menes! Edge er det på begge variantene s8/s8+ Oops, fikset - Niklas Lenke til kommentar
Ploppe Skrevet 8. august 2017 Del Skrevet 8. august 2017 Hva ligger i ordet "enorm skjerm"? God eller stor? Den er kanskje veldig god da, siden den ikke er veldig stor, for 5,8" er da ikke enormt mye eller? Lenke til kommentar
Ploppe Skrevet 8. august 2017 Del Skrevet 8. august 2017 Hva ligger i ordet "enorm skjerm"? God eller stor? Den er kanskje veldig god da, siden den ikke er veldig stor, for 5,8" er da ikke enormt mye eller? Edit; Beskrivelsen "enorm skjerm" (: Lenke til kommentar
DJViking Skrevet 8. august 2017 Del Skrevet 8. august 2017 Jeg digger fronten på denne. Håper andre produsenter snart kommer med skjerm over hele front. Samsung er nær, men har fortsatt en liten topp og bunn. Lenke til kommentar
Fantomtegningen Skrevet 8. august 2017 Del Skrevet 8. august 2017 Liker Essential Phone's løsning på skjermen bedre, mye mer plass til ikoner og diverse øverst på skjermen. Lenke til kommentar
Steffiluren Skrevet 8. august 2017 Del Skrevet 8. august 2017 Eneste jeg lurer på er hvor klokken i statusbaren blir av. På de bildene vi har sett havner den bak "busslommen". Lurer på hva Apple tenker å gjøre med det Lenke til kommentar
Agentspoon Skrevet 8. august 2017 Del Skrevet 8. august 2017 (endret) Eneste som irriterer meg voldsomt med bilderyktene for nye iPhone 8, er nettopp rammen. Ja, de har gjort dem tynnere, men virker likevel som om telefonen er designet for å fremheve dem ved å ha kraftig kontrast på dem og skarpe overganger. Forhåpentligvis vil det se mye penere ut på den sorte varianten. Har tross alt gledet meg til iPhone 8 lenge nå, etter at ryktene går på trådløs lading og nytt kamerasystem. Jeg synes fortsatt dette fantasy-designet ser best ut. Hadde håpet det ble noe sånt. Lånt litt fra den ikoniske første generasjonen siden det er 10-årsjubileum, og modernisert med OLED kant-til-kant skjerm og glass på baksiden. Endret 8. august 2017 av Agentspoon Lenke til kommentar
Handlepose Skrevet 8. august 2017 Del Skrevet 8. august 2017 Sjekk MKBHD sin nyeste video, der får man faktisk sett den nyeste modellen til Apple. 1 Lenke til kommentar
coby Skrevet 8. august 2017 Del Skrevet 8. august 2017 Når blir det lansert? Iphone 8? Dato? Lenke til kommentar
_ole Skrevet 8. august 2017 Del Skrevet 8. august 2017 Når blir det lansert? Iphone 8? Dato? tidlig september om Apple følger tradisjonen. Lenke til kommentar
coby Skrevet 8. august 2017 Del Skrevet 8. august 2017 Når blir det lansert? Iphone 8? Dato?tidlig september om Apple følger tradisjonen. Hva tror du prisen blir? Lenke til kommentar
Agentspoon Skrevet 8. august 2017 Del Skrevet 8. august 2017 Når blir det lansert? Iphone 8? Dato?tidlig september om Apple følger tradisjonen. Hva tror du prisen blir? 9 - 10 500 tipper jeg. Lenke til kommentar
thklinge Skrevet 8. august 2017 Del Skrevet 8. august 2017 Jeg digger fronten på denne. Håper andre produsenter snart kommer med skjerm over hele front. Samsung er nær, men har fortsatt en liten topp og bunn. Eh? Telefonen jeg bruker i dag er Xiaomi Mi Mix: Også kommer Essential Phone fra mannen bak Android snart: En plass må front-kameraet være, og lyssensor, så det er vrient å få hele fronten til KUN å være skjerm. 2 Lenke til kommentar
coby Skrevet 8. august 2017 Del Skrevet 8. august 2017 Så den kommer ut før 8 september? Lenke til kommentar
Tom André Berg Brekke Skrevet 8. august 2017 Del Skrevet 8. august 2017 Sjekk MKBHD sin nyeste video, der får man faktisk sett den nyeste modellen til Apple. Nei, man får se en modell noen har laget basert på alle ryktene rundt IPhone 8. Ikke en offisiell modell laget av Apple 2 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg