steinjarle Skrevet 8. august 2017 Del Skrevet 8. august 2017 Nyhetsbrev inneholdt bilde av knapp som ikke eksisterer i dag.Kommer Bose med oppgradert QC35? Lenke til kommentar
Stoltenberg Skrevet 8. august 2017 Del Skrevet 8. august 2017 Jeg blir støtt av produktets navn, og mener de bør endre det. Lenke til kommentar
VinceK Skrevet 8. august 2017 Del Skrevet 8. august 2017 Blitt så utrolig glad i Sony mdr 1000x mine. Slo til da den villeste priskrigen foregikk så fikk den for 2395kr for 5 mnd siden. Ser den koster rundt det nå, og bose er betydelig dyrere. Var motsatt helt til de siste månedene. Anbefaler å kjøpe enten det er bose eller Sonys, et sted med 30 dager åpent kjøp. Hodetelefoner er viktig å selv få testet godt før man bestemmer seg. Sony sine kan være ukomfortabele for ditt hode, var det i starten for meg, men formet seg bra ila 1-2 uker. Trodde jeg var fornøyd med øreproppene mine til 300kr, nå om jeg går ute uten mdr-1000x merker jeg hvor utrolig mye støy det er. Gleder meg til å se de neste modellene. Lenke til kommentar
Utking Skrevet 10. august 2017 Del Skrevet 10. august 2017 At lydkvaliteten blir dårligere når man skrur av støykanselleringen er bullshit, faktisk så blir lyden bedre dersom man skrur den av. Lydbildet mangler totalt dynamikken i mellomtone sjiktet dersom den er på, skrur du den av er det derimot helt topp! Lenke til kommentar
Khaffner Skrevet 10. august 2017 Del Skrevet 10. august 2017 Vil den fremdeles ha Micro-USB? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå