Roar Kneppen Skrevet 7. august 2017 Del Skrevet 7. august 2017 From an old Man's Sandbox 1576 Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+0987123 Skrevet 7. august 2017 Del Skrevet 7. august 2017 Det ble en fin kobberstikk effekt - kreativt . Angående reklame så bør du forsøke adblocker , det virker for meg .Jeg ser ingen reklame når jeg er på siden din . Alec Lenke til kommentar
Gunnar Fagerli Skrevet 8. august 2017 Del Skrevet 8. august 2017 Kreativt med matchende ramme. Likte dette! Mvh Gunnar Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 8. august 2017 Del Skrevet 8. august 2017 Denne reklamen kan en jo bli helt tullerusk av! uggh!! Bildet ble kult, som et kobberstikk som Alec nevner. Skulle bare ønsket meg at fot nr. 2 også fikk være med i bildet.. Lenke til kommentar
Roar Kneppen Skrevet 8. august 2017 Forfatter Del Skrevet 8. august 2017 Denne reklamen kan en jo bli helt tullerusk av! uggh!! Bildet ble kult, som et kobberstikk som Alec nevner. Skulle bare ønsket meg at fot nr. 2 også fikk være med i bildet.. Regna med at noen ville nevne manglende venstrefot, ja. Roar Lenke til kommentar
Fredrik N. Skrevet 8. august 2017 Del Skrevet 8. august 2017 Gjør ikke så mye for meg at den er beinlaus. Bildet var flott det og kunne egne seg som veggpryd. Mvh Fredrik Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg