QZUZOWR4 Skrevet 7. august 2017 Del Skrevet 7. august 2017 Aalesund Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Gunnar Fagerli Skrevet 8. august 2017 Del Skrevet 8. august 2017 Alltid kjekt med bilder fra vakre Brosundet i Ålesund. Godt komponert! Mvh Gunnar Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 8. august 2017 Del Skrevet 8. august 2017 Fine Ålesund! (..der jeg bor.. ) En liten oppretting på sidene, så er bildet helt i boks. Klassisk fint bilde fra Brosundet. Lenke til kommentar
Fredrik N. Skrevet 8. august 2017 Del Skrevet 8. august 2017 Vellykket bilde fra Ålesund med flotte pynteskyer. Mvh Fredrik Lenke til kommentar
QZUZOWR4 Skrevet 21. august 2017 Forfatter Del Skrevet 21. august 2017 Takk til Gunnar, Helene og Fredrik. Helene : prøver rette opp men når den ene siden rettes opp etter loddrette linjer blir den andre siden verre. Har du noen tips ?? Lenke til kommentar
Fredrik N. Skrevet 21. august 2017 Del Skrevet 21. august 2017 Hei. Har du Lightroom trykker du bare på "transform" så rettes det opp. Funker bra med Fujifim ihvertfall. Mvh Fredrik Lenke til kommentar
QZUZOWR4 Skrevet 22. august 2017 Forfatter Del Skrevet 22. august 2017 Hei. Har du Lightroom trykker du bare på "transform" så rettes det opp. Funker bra med Fujifim ihvertfall. Mvh Fredrik Takk jeg har ikke lightroom enno vurderer lightroom til vinteren da kan jeg ta en workshop i Mumbai og lære det med det samme. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg