AnonymDiskusjon Skrevet 7. august 2017 Del Skrevet 7. august 2017 Penisen min er 17cm erigert, men uerigert er den rundt 6. Er det normalt? Alltid vært flau over det, har aldri vært naken i en garderobe med noen andre i livet mitt av den grunn. Anonymous poster hash: 108fe...ba7 1 Lenke til kommentar
misanthrope Skrevet 7. august 2017 Del Skrevet 7. august 2017 De kaller det "showers and growers" Altså noen er alltid store selv i myk tilstand, men vokser lite, og andre er mindre i myk tilstand, men vokser mye mer. 1 Lenke til kommentar
Cristilja Skrevet 7. august 2017 Del Skrevet 7. august 2017 Min kjære sin er 7 cm akkurat nå i slapp tilstand. Men til enkelte tider har jeg sett den mindre også. Lenke til kommentar
El burro Skrevet 7. august 2017 Del Skrevet 7. august 2017 Ja det er normalt og komfortabelt, kan tenke meg det er slitsomt å gå rundt med en halvfeit middagspølse fra Gilde i buksa. En pølse som aldri er hard eller slapp, bare dvask! 3 Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 9. august 2017 Forfatter Del Skrevet 9. august 2017 min er 5 cm (som er veldig skamfullt og virker veldig liten...) og erigret blir litt lengre enn iphone 5 (13 cm ca) er det nok..? har ikke fått prøvd den... Anonymous poster hash: ff7c0...7a1 Lenke til kommentar
En Brennpeis Skrevet 9. august 2017 Del Skrevet 9. august 2017 Herregud, om du blir mobbet så gjør det ingenting. De bare viser deg veldig tydelig at de ikke vil være venner med deg. Det er jo veldig kjekt å vite. Da hjelper de deg å velge bedre mennesker å ha i livet ditt. Lenke til kommentar
Corp Por Skrevet 9. august 2017 Del Skrevet 9. august 2017 Jeg leste et sted at det har med avstamming å gjøre. I varmere strøk har kroppen behov for å maksimere areal med blodårer til overflaten for at kroppen skal kunne kvitte seg med overflødig varme mens i kaldere strøk ligger blodårene tettere inn i kroppen for å minimere varmetapet. Dermed har raser fra varme strøk oftere en penis som ser stor ut i slapp tilstand men ikke øker så mye i erigert som negre mens hvite oftere ser mindre ut i slapp tilstand men øker mer i erigert tilstand. Det er ikke uvanlig Det er heller ikke uvanlig at menn dømmer etter slapp tilstand (ettersom vi menn sjelden ser hverandre erigert av åpenbare grunner ) 1 Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 10. august 2017 Forfatter Del Skrevet 10. august 2017 Kunne gjerne ikke hatt en megapikk. Er litt flaut å ikke kunne ha en trang bukse også ser det ut som jeg har en halvfeit i buksa. Seksuselt er det også stress da man ikke kan gå helt inn men at mesteparten av slongen henger på utsiden. Anonymous poster hash: ddd44...1ef Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 6. september 2017 Forfatter Del Skrevet 6. september 2017 Jeg er en "grower, not a shower", som i praksis vil si at i slapp tilstand er det ikke mye å vise frem, mens i erigert tilstand så vokser den 3 x. Fra ca 5,X til 17. Aldri skammet meg over det, vet godt selv hvordan størrelsen er når det gjelder. Mitt tips er å ikke bry deg om visst noen påpeker at du har liten slapp tiss, bare å svare "im a grower, not a shower bby". Det er relativt vanlig etter hva jeg forstår, bestekompisen min er også i denne kategorien, uten at jeg har sett penisen hans, men ut ifra hans egen kommentar når vi var inne på det en gjeng i fylla en gang. Uansett din slappe størrelse, så er det når den er erigert damene bryr seg om, og så lenge den er over 10-12 cm erigert, så liker damene det Anonymous poster hash: a57c2...c65 Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 8. september 2017 Forfatter Del Skrevet 8. september 2017 Gjennomsnittet i erigert tilstand, har jeg hørt er 15cm, så good news: du er over gjennomsnittet. Lengde i slapp tilstand er ubetydelig, men 5cm tror jeg ikke regnes som kjempeliten. Selv er jeg også en "grower" og ikke en "shower" som en her kalte det. Er ca. 8cm i slapp tilstand og 16 i erigert tilstand. Noe som ifølge kjerringa er mer enn nok til å tilfredstille en kvinne. Anonymous poster hash: 7aa21...af4 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg