Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Vanlig med stor forskjell på erigert og uerigert penis?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg leste et sted at det har med avstamming å gjøre.

I varmere strøk har kroppen behov for å maksimere areal med blodårer til overflaten for at kroppen skal kunne kvitte seg med overflødig varme mens i kaldere strøk ligger blodårene tettere inn i kroppen for å minimere varmetapet.

Dermed har raser fra varme strøk oftere en penis som ser stor ut i slapp tilstand men ikke øker så mye i erigert som negre mens hvite oftere ser mindre ut i slapp tilstand men øker mer i erigert tilstand.

Det er ikke uvanlig :)

Det er heller ikke uvanlig at menn dømmer etter slapp tilstand (ettersom vi menn sjelden ser hverandre erigert av åpenbare grunner :p)

• Liker 1
Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...

Jeg er en "grower, not a shower", som i praksis vil si at i slapp tilstand er det ikke mye å vise frem, mens i erigert tilstand så vokser den 3 x. Fra ca 5,X til 17. Aldri skammet meg over det, vet godt selv hvordan størrelsen er når det gjelder. 

Mitt tips er å ikke bry deg om visst noen påpeker at du har liten slapp tiss, bare å svare "im a grower, not a shower bby".

Det er relativt vanlig etter hva jeg forstår, bestekompisen min er også i denne kategorien, uten at jeg har sett penisen hans, men ut ifra hans egen kommentar når vi var inne på det en gjeng i fylla en gang.

Uansett din slappe størrelse, så er det når den er erigert damene bryr seg om, og så lenge den er over 10-12 cm erigert, så liker damene det ;)

Anonymous poster hash: a57c2...c65
Lenke til kommentar

Gjennomsnittet i erigert tilstand, har jeg hørt er 15cm, så good news: du er over gjennomsnittet. Lengde i slapp tilstand er ubetydelig, men 5cm tror jeg ikke regnes som kjempeliten.

Selv er jeg også en "grower" og ikke en "shower" som en her kalte det. Er ca. 8cm i slapp tilstand og 16 i erigert tilstand. Noe som ifølge kjerringa er mer enn nok til å tilfredstille en kvinne.

Anonymous poster hash: 7aa21...af4

Lenke til kommentar
  • Opprett ny...