Gå til innhold

Bytte bil i NFS: U!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Etter en god stund kan du begynne å kjøre en Hyundai/Honda (er ikke sikker...) S2000, og etterhvert også Nissan Skyline. Sistnevnte tror jeg er den beste bilen på spillet, jeg har i hvert fall ikke funnet noen bedre og jeg har runda det. Men jeg tror du må vente til et sted mellom nivå 50-70 før det kommer noen bedre biler enn Mazda'n.

 

PS: Gled deg til Skyline'n, jeg har fått den opp i minst 350 km/h :cool:

Lenke til kommentar

Mange av bilene er jo annerldes å kjøre, og føles ikke no særlig dårligere enn mazdaen. Jeg kjørte en stund honda civic, som jeg følte hadde raskere aksellerasjon (hvertfall helt i starten) enn mazda. Det er bare å prøve noen andre biler. Kjørte også mitsubishi lancer et par løp, men har nå gått tilbake til mazdaen igjen (er på rundt 60).

Lenke til kommentar

Du kan unlocke biler på to forskjellige måter:

Den ene er for Underground-mdoe. Unlocker du en bil her kan du bytte til den i Undeground, style den, oppgradere på den og herje i vei.

Den andre metoden er når du unlocker biler via Style-points. Du får style-points i Single-Race og Underground så du kan tilsynelatende få dem der også. MEN, du kan kun bruke dem i single-races. De kan ikke styles eller oppgraderes på noen som helst måte.

Kinda sucky eh? :)

Lenke til kommentar
Har jo pent lite å si hvilken bil man kjører i det møkka spillet, med catch up funksjon har det lite å si hvem som har den raskeste bilen, alltid noen som henger i ræva på deg! Møkka spill!

Mm

 

Så hvis det er en bane du ikke klarer, pøv å bytte til en dårligere bil. Da vil også alle konkurentene kjøre tregere og du har mer handling :)

Lenke til kommentar
Har jo pent lite å si hvilken bil man kjører i det møkka spillet, med catch up funksjon har det lite å si hvem som har den raskeste bilen, alltid noen som henger i ræva på deg! Møkka spill!

Mm

 

Så hvis det er en bane du ikke klarer, pøv å bytte til en dårligere bil. Da vil også alle konkurentene kjøre tregere og du har mer handling :)

Ouch!!

Viste ikke om catch-up før 110/111 jeg..

Da så jeg hvordan bilen bak meg tok innpå fra 6 sekunder ned til 1.5 sekunder.. akkurat som nedtelling av en stoppeklokke..

 

Har alltid hatt mye 'handling å gå på' når jeg kjører de raskeste bilene (med én ekstra strek over max speed).. er jeg for über i nfsu når jeg klarte 112/111 med en gjennomsnittsfart på 240 km/t?(=

Lenke til kommentar

Jeg så også på de grafsaktingene og merket at ingen av de nye bilene var raskere enn MX-5'en. Men så kom jeg til en drag bane hvor det ikke gikk ann å vinne med den. Selv om jeg fikk den opp i maks fart så suste de forbi meg, eller så sprengte jeg motoren.

Men så byttet jeg til Impreza (og runden etter det Acura) og fant ut at denne har seks gir og grisebanket de andre bilene i drag løpet.

 

Den bilen jeg mener er best på høyhastighetbaner : S2000

-||- svingete baner : Supra :love:

(Sluttet på ca løp 75)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...