tor_erik Skrevet 7. desember 2003 Del Skrevet 7. desember 2003 Hei! Er på ca level 40 på NFS: U, og jeg kjører en Mazda MX-5. Når jeg vil skifte bil, virker det alltid som at de andre bilene er dårligere, fordi statsene ikke er like høye. Når kommer det en bil som er bedre enn min MX-5? Er litt lei av den... Lenke til kommentar
bj0rn Skrevet 7. desember 2003 Del Skrevet 7. desember 2003 Etter en god stund kan du begynne å kjøre en Hyundai/Honda (er ikke sikker...) S2000, og etterhvert også Nissan Skyline. Sistnevnte tror jeg er den beste bilen på spillet, jeg har i hvert fall ikke funnet noen bedre og jeg har runda det. Men jeg tror du må vente til et sted mellom nivå 50-70 før det kommer noen bedre biler enn Mazda'n. PS: Gled deg til Skyline'n, jeg har fått den opp i minst 350 km/h Lenke til kommentar
Togo Skrevet 7. desember 2003 Del Skrevet 7. desember 2003 Hvor mange biler kan en kjøpe? Like mange som i GT3? Lenke til kommentar
Megamann Skrevet 7. desember 2003 Del Skrevet 7. desember 2003 Mange av bilene er jo annerldes å kjøre, og føles ikke no særlig dårligere enn mazdaen. Jeg kjørte en stund honda civic, som jeg følte hadde raskere aksellerasjon (hvertfall helt i starten) enn mazda. Det er bare å prøve noen andre biler. Kjørte også mitsubishi lancer et par løp, men har nå gått tilbake til mazdaen igjen (er på rundt 60). Lenke til kommentar
Blib Skrevet 7. desember 2003 Del Skrevet 7. desember 2003 På lvl 48 (ca) får du en ny som har 2 mer speed men mindre handling og akselerasjon. Når jeg så at det da ENDA ikke kom noe bedre bil stoppet jeg og spille og skafet meg Project Gotham Racing Men det kommer noen etterpå det og, om en stund Lenke til kommentar
moesen Skrevet 7. desember 2003 Del Skrevet 7. desember 2003 Er på level 60 og etter forige løp sto det noe slikt at jeg hadde unlokka en spesiell bil, men fant den ikke på den billista... Hvor er den da? Lenke til kommentar
Blib Skrevet 7. desember 2003 Del Skrevet 7. desember 2003 Du kan unlocke biler på to forskjellige måter: Den ene er for Underground-mdoe. Unlocker du en bil her kan du bytte til den i Undeground, style den, oppgradere på den og herje i vei. Den andre metoden er når du unlocker biler via Style-points. Du får style-points i Single-Race og Underground så du kan tilsynelatende få dem der også. MEN, du kan kun bruke dem i single-races. De kan ikke styles eller oppgraderes på noen som helst måte. Kinda sucky eh? Lenke til kommentar
Jonki Skrevet 7. desember 2003 Del Skrevet 7. desember 2003 Acura SRX er jo en god bil å style og trimme Lenke til kommentar
osmoen Skrevet 7. desember 2003 Del Skrevet 7. desember 2003 er andre forskjeller enn acc/speed/handling som teller med, vekt, forhjuls/bakhjuls/firehjuls-trekk har jo oxo noe å si Lenke til kommentar
veggiss Skrevet 7. desember 2003 Del Skrevet 7. desember 2003 jeg er på bane nr 74 ellerno, og acura srx (eller hva den nå heter), er den beste bilen hittil. s2000 har litt bedre handling, men er treigere. acuraen har en toppfart på over 310. Lenke til kommentar
dreadful Skrevet 7. desember 2003 Del Skrevet 7. desember 2003 Har jo pent lite å si hvilken bil man kjører i det møkka spillet, med catch up funksjon har det lite å si hvem som har den raskeste bilen, alltid noen som henger i ræva på deg! Møkka spill! Lenke til kommentar
Blib Skrevet 7. desember 2003 Del Skrevet 7. desember 2003 Har jo pent lite å si hvilken bil man kjører i det møkka spillet, med catch up funksjon har det lite å si hvem som har den raskeste bilen, alltid noen som henger i ræva på deg! Møkka spill! Mm Så hvis det er en bane du ikke klarer, pøv å bytte til en dårligere bil. Da vil også alle konkurentene kjøre tregere og du har mer handling Lenke til kommentar
dEEp_FisH Skrevet 8. desember 2003 Del Skrevet 8. desember 2003 Har bytta bil fra en som hadde gode "stats" til en som viste dårligere stats (som var en bil jeg unlocka nylig). Denne gikk mye bedre en den forrige. Har ikke helt ennå forstådd dette systemet.. :S Lenke til kommentar
MDCCLXXVI Skrevet 8. desember 2003 Del Skrevet 8. desember 2003 Har jo pent lite å si hvilken bil man kjører i det møkka spillet, med catch up funksjon har det lite å si hvem som har den raskeste bilen, alltid noen som henger i ræva på deg! Møkka spill! Mm Så hvis det er en bane du ikke klarer, pøv å bytte til en dårligere bil. Da vil også alle konkurentene kjøre tregere og du har mer handling Ouch!! Viste ikke om catch-up før 110/111 jeg.. Da så jeg hvordan bilen bak meg tok innpå fra 6 sekunder ned til 1.5 sekunder.. akkurat som nedtelling av en stoppeklokke.. Har alltid hatt mye 'handling å gå på' når jeg kjører de raskeste bilene (med én ekstra strek over max speed).. er jeg for über i nfsu når jeg klarte 112/111 med en gjennomsnittsfart på 240 km/t?(= Lenke til kommentar
JohndoeMAKT Skrevet 8. desember 2003 Del Skrevet 8. desember 2003 Jeg så også på de grafsaktingene og merket at ingen av de nye bilene var raskere enn MX-5'en. Men så kom jeg til en drag bane hvor det ikke gikk ann å vinne med den. Selv om jeg fikk den opp i maks fart så suste de forbi meg, eller så sprengte jeg motoren. Men så byttet jeg til Impreza (og runden etter det Acura) og fant ut at denne har seks gir og grisebanket de andre bilene i drag løpet. Den bilen jeg mener er best på høyhastighetbaner : S2000 -||- svingete baner : Supra (Sluttet på ca løp 75) Lenke til kommentar
tor_erik Skrevet 10. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 10. desember 2003 Har jo pent lite å si hvilken bil man kjører i det møkka spillet, med catch up funksjon har det lite å si hvem som har den raskeste bilen, alltid noen som henger i ræva på deg! Møkka spill! Er enig at det der er syyykt irriterende! Lenke til kommentar
Elyas Machera Skrevet 11. desember 2003 Del Skrevet 11. desember 2003 Må si at catch-up er helt teit da. Lenke til kommentar
-kga- Skrevet 11. desember 2003 Del Skrevet 11. desember 2003 Jeg har ikke no peil på hvem biler som er bra. Skjører Mazta RX-7 Hvordan er den i forhold til de andre? Hva mener dere med bane nr.? Hvorm amge winns, eller er det no annet. Fra stat greine har jeg vist 136 winns, er det mye eller lite. Lenke til kommentar
Stor Oddnoga Skrevet 11. desember 2003 Del Skrevet 11. desember 2003 Er helt enig med trådstarter. Synes Mazdaene er helt gull å kjøre. Lenke til kommentar
|SeVen| Skrevet 12. desember 2003 Del Skrevet 12. desember 2003 Hvor mange steg kan du trimme bilene ? Har kommet meg på level 2 på alt nå. FInens det level 3 ? Og noen som vet om jeg burde bruke bra eller dårlige dekk når jeg drifter ? Klarer ikke bestemme meg hva som er best.... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå