Gå til innhold

Warning. Trykk F1

Anbefalte innlegg

Hver gang jeg åpner PC'en kommer meldingen under opp. Jeg har skannet maskinen for gamle drivere, virus etc...  jeg har kjørt "Glary utilies" som Komputer for alle anbefaalte i siste nummer, men ingenting hjelper. Er det noen som vet hva dette betyr?

På forhånd takk  :-)

post-182378-0-25556600-1502130171_thumb.jpg

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Takk for svar. Dersom jeg kjøper ny hardisk må jeg vel kjøpe ny windows 10 også? Eller kan jeg overføre windows 10 til en annen hardisk og så tilbake til den nye?

Om du har windows nøkkelen trenger du ikke kjøpe nytt, om nøkkelen din er OEM låst er et fortsatt mulig å få ordnet det med microsoft. 

Du kan også få hentet ut nøkkelen fra din eksisterende harddisk, men det forutsetter at du klarer å boote til windows. Nøkkelen står ofte på en klistrelapp festet under maskinen, eller digitalt i ordren når du kjøpte.

Lenke til kommentar

Takk for svar. Dersom jeg kjøper ny hardisk må jeg vel kjøpe ny windows 10 også? Eller kan jeg overføre windows 10 til en annen hardisk og så tilbake til den nye?

Om du har windows nøkkelen trenger du ikke kjøpe nytt, om nøkkelen din er OEM låst er et fortsatt mulig å få ordnet det med microsoft. 

Du kan også få hentet ut nøkkelen fra din eksisterende harddisk, men det forutsetter at du klarer å boote til windows. Nøkkelen står ofte på en klistrelapp festet under maskinen, eller digitalt i ordren når du kjøpte.

Takk for grei beskjed...nå får det briste eller bære  ;-)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...