Fredrik N. Skrevet 7. august 2017 Del Skrevet 7. august 2017 viromsetra Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 7. august 2017 Del Skrevet 7. august 2017 Nasjonalromantikk i høysetet. Fine bilder begge to,men holder en knapp på V2, det var litt mer luft over fjellene der Lenke til kommentar
luistheghost Skrevet 7. august 2017 Del Skrevet 7. august 2017 2`ern for meg, tenker da på den uskarpe forgrunnen i originalen (det klassiske landskapsbilde skal ha alle detaljer skarpt gjengitt. Likevel gir denne versjonen et imponerende inntrykk). Versjon 2 er knall! Vh, -bj. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+0987123 Skrevet 7. august 2017 Del Skrevet 7. august 2017 Nydelige fjell -landskap , er enig med de andre i at v2 er det foretrukne alternativet . Bedre forgrunn og mer luft over fjelltoppen . Alec Lenke til kommentar
Gunnar Fagerli Skrevet 8. august 2017 Del Skrevet 8. august 2017 Jeg liker egentlig v1 best, men ville brukt et høyere blendertall eller kuttet litt i bunn. Fint på Nordmøre :-) Mvh Gunnar Lenke til kommentar
Fredrik N. Skrevet 8. august 2017 Forfatter Del Skrevet 8. august 2017 Takker dere alle for meningsfulle omtaler! Er enig at originalen har sin mangler, både nede og oppe, men synes de mektige fjell kom mest til sin rett her. Jeg lå så nære bakken at selv om jeg hadde blendet ned til f22 hadde det nok ikke blitt skarpt allikevel... Mvh Fredrik Lenke til kommentar
sussss Skrevet 8. august 2017 Del Skrevet 8. august 2017 Hvor er det bare smukt..og hyggeligt..kan lide dem begge to ..de er fine på hver deres måde..Hilsen Suss Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg