Gå til innhold

Kjøp av kontaktlinser


Anbefalte innlegg

I starten kjøpte jeg linser til familien hos optiker. Trodde jeg var smart da jeg begynnte å handle online og sparte en del kroner. Og enda smartere da jeg begynnte å bruke Prisjakt.no og Kelkoo.no for å finne laveste pris til våre fire linsebrukere i familien, sparte enda mer da.

Men disse viser kun norske nettbutikker i sine resultater (i denne type søk i det minste) 

 

I dag f.eks bestilte jeg fra England under tollgrensen og fikk linser til halv pris av prisjakt.no og deres «vinner». Ingen fraktkostnader heller. Linsene jeg bestilte var Air Optix Aqua månedslinser 3 i hver pakke.

 

Her kom den 7.8 Specsavers best ut med 197 kr pr 3 pakning. (prisjakt.no)

 

Men fra eopticals.co.uk fikk jeg to trepakninger (har to øyne :-)), for 193 kroner og betalte via PayPal.

 

Leveringstid inntil 10 dager fra england og hit, men som nevnt . De sender hit uten fraktkostnader slik at det er totalsum som står her. For alt jeg vet er det mulig beste pris her i norske nettbutikker er uten frakt og andre kostnader  (dette varierer). Da vil jo min besparelse bare være enda høyere enn halv pris.

 

Så halv pris i dette eksempelet alene, og med fire aktive brukere i min familie så blir jo det ganske stor besparelse over tid.

Endret av Burnside
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...