Haavard25 Skrevet 7. august 2017 Del Skrevet 7. august 2017 Jeg vet ikke om dette blir postet på rikitig sted, men hvis det ble feil må jeg bare beklage. Jeg ønsker å komme i kontakt med en person med erfaring i videoredigering for et samarbeid. Det er en stor fordel om du bor i Buskerud, så det ikke blir så lang reisevei mtp møter osv. Jobben vil bestå av å redigere 1-2 timer med råklipp ned til rundt 30min. Du vil få nye råklipp hver uke, så du har da en uke på å redigere videoen før det kommer nye klipp som skal redigeres. Du vil få "fritt" spillerom mtp hvordan videoene blir seende ut ferdig redigert, med noen retningslinjer. Betaling skjer etter avtale, men du vil med tiden kunne tjene godt med penger. Send meg en pm med en kort beskrivelse av deg selv hvis dette er av interesse. Lenke til kommentar
se# Skrevet 9. august 2017 Del Skrevet 9. august 2017 Send meg en pm med en kort beskrivelse av deg selv hvis dette er av interesse. Fått noen svar? Ikke noe jeg kan hjelpe med, men får du ikke svar her finnes det f.eks div fotorelaterte grupper på Facebook hvor det er mer aktivitet enn på dette forumet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå