Harald Brombach (digi.no) Skrevet 7. august 2017 Del Skrevet 7. august 2017 Bruker opp alt minnet.Microsoft vil vente lenge med å fjerne kjent SMB-sårbarhet i Windows Lenke til kommentar
Eplekatt Skrevet 7. august 2017 Del Skrevet 7. august 2017 Puh, glad jeg har 128gb ram på serveren min, da går jeg ikke tom etter bare noen få pings Lenke til kommentar
Horst Tappert Skrevet 7. august 2017 Del Skrevet 7. august 2017 Selvfølgelig vil ikke kapitalistiske micro$nuffers fjerne feilen, di LEVER av treige maskiner folk må oppgradere. Hadde ikke blitt forundra om det var lagt inn med vilje engang. Drittsekk firma med drittsekk løsninger. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-OvFPdyiZ Skrevet 7. august 2017 Del Skrevet 7. august 2017 Selvfølgelig vil ikke kapitalistiske micro$nuffers fjerne feilen, di LEVER av treige maskiner folk må oppgradere. Hadde ikke blitt forundra om det var lagt inn med vilje engang. Drittsekk firma med drittsekk løsninger. De sier ikke at de ikke kommer til å fikse feilen, bare at den ikke er alvorlig nok til å fortjene en ekstraordinær patch. Det har de ganske rett i. Om du har disse portene åpne ut mot angripere fortjener du litt mer enn bare en treg server, du burde også ha god gammeldags ris. Dette er som å klage over at noen ikke låser barskapet sitt når det er ytterdøra som holder naboungene ute av det. Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 7. august 2017 Del Skrevet 7. august 2017 Selvfølgelig vil ikke kapitalistiske micro$nuffers fjerne feilen, di LEVER av treige maskiner folk må oppgradere. Hadde ikke blitt forundra om det var lagt inn med vilje engang. Drittsekk firma med drittsekk løsninger. De sier ikke at de ikke kommer til å fikse feilen, bare at den ikke er alvorlig nok til å fortjene en ekstraordinær patch. Det har de ganske rett i. Om du har disse portene åpne ut mot angripere fortjener du litt mer enn bare en treg server, du burde også ha god gammeldags ris. Dette er som å klage over at noen ikke låser barskapet sitt når det er ytterdøra som holder naboungene ute av det. Nei, man fortjener ikke ris for å ha åpne porter. AtW Lenke til kommentar
Eplekatt Skrevet 9. august 2017 Del Skrevet 9. august 2017 Puh, glad jeg har 128gb ram på serveren min, da går jeg ikke tom etter bare noen få pings For morro skyld testet jeg dette, skjedde desverre ingenting.. den står bare å pinger Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå