AnonymDiskusjon Skrevet 7. august 2017 Del Skrevet 7. august 2017 Hei! Dama vil gjøre det slutt etter 7år. Hun føler jeg ikke gir henne nok kjærlighet og at jeg ikke er ordentlig glad i henne, noe jeg virkelig er. Hun vil at jeg skal flytte ut... Jeg har så lyst til å vise hvor mye hun betyr for meg, og vil virkelig gjøre alt. Jeg har sagt vi kan forsøke å bo fra hverandre i en uke for å se om hun føler det samme da.. Men er usikker på om det er det lureste. Enten blir det at jeg forsøker å gi henne masse kjærlighet nå og er verdens snilleste og forsøker å få en ny sjanse, eller at jeg bare drar bort en uke med engang. Vet bare ikke om det er det lureste når hun ikke føler at jeg bryr meg om henne.. Samtidig som jeg vil gi henne space. :/ Anonymous poster hash: 141e3...fbd Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 7. august 2017 Forfatter Del Skrevet 7. august 2017 Det er nå 4 dager siden dette skjedde, jeg har forsøkt å være veldig snill og forklart meg hvor mye hun betyr for meg alle dagene. Hun sier hun setter pris på det, men at det er min feil og at det er for sent å gjøre noe med det nå. Det var derfor jeg foreslo at vi skulle være fra hverandre litt. Jeg er bare så forvirret, for kun 2 uker siden sa hun at hun ville så gjerne ha barn med meg og giftes.. Hun sov borte på fredag og da sendte hun natta melding med hjerte, og hun sier hele tiden hvor glad hun er i meg.. Anonymous poster hash: 141e3...fbd Lenke til kommentar
Notatblokk Skrevet 7. august 2017 Del Skrevet 7. august 2017 Huff, så fælt, jeg føler med deg . Det er grusomt at det plutselig blir slutt når man ikke har fått (?) noe forvarsel. Høres ut som hun har bestemt seg og det er sannsynligvis ikke noe du kan gjøre med det. Selv om reaksjonen selvfølgelig er å gjøre alt man kan, være verdens snilleste som du sier og prøve å overbevise henne om å angre seg. Jeg tror ikke du kommer noen vei med å bli der og overøse henne med "godhet". Jeg tipper det vil ha motsatt effekt dessverre. 1 Lenke til kommentar
Kikert Skrevet 7. august 2017 Del Skrevet 7. august 2017 Enten blir det at jeg forsøker å gi henne masse kjærlighet nå og er verdens snilleste Anonymous poster hash: 141e3...fbd Da må du fortsette med det til døden skiller dere ad. Å være den snilleste, godeste, elsklingen på jord en uke eller et år vil bare utsette bruddet. Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 7. august 2017 Del Skrevet 7. august 2017 Ved brudd har jo som regel den ene parten kommet lenger enn den andre i avsluttningsprosessen. Det virker som hun har bestemt seg og jeg er usikker på hvor mye du faktisk får gjort med dette TS, selv om du gjerne vil. 2 Lenke til kommentar
Cristilja Skrevet 7. august 2017 Del Skrevet 7. august 2017 Hadde jeg vært deg ville jeg tatt egenrettet grep om meg selv, planlagt livet videre akkurat fra denne timen. Din desperasjon kommer henne til nytte. Ikke løp etter henne mer men takk heller for det som var mellom dere,send det med et rødt hjerte i en sms neste gang, og kom deg ut i din egen retning videre i livet. Gjør du dette vil hennes arrogante avslutningsstil antagelig snu til din fordel på den måten at hun vil prøve å få deg litt tilbake der hun hadde deg. Skjønner? Livet er et spill. Du er i et puslespill der dere begge er spillebrikkene og alt foregår psykologisk. Lenke til kommentar
tom waits for alice Skrevet 7. august 2017 Del Skrevet 7. august 2017 Jeg er bare så forvirret, for kun 2 uker siden sa hun at hun ville så gjerne ha barn med meg og giftes.. Hvordan reagerte du på det? Ringte sporenstreks til byfogden/kirken og gikk ut og kjøpte blomster, eller sa at du var ikke helt moden for barn og sånt ennå...? Geir 1 Lenke til kommentar
En Brennpeis Skrevet 9. august 2017 Del Skrevet 9. august 2017 Du vet ikke hvordan du viser dine egne følelser tydelig til andre mennesker. I denne omgangen må du nok bite i det sure eple, spør henne hvorfor hun mener at du ikke er flink til å vise følelser. Dette er sterke overbevisninger denne kjerringa kommer med, ikke vær naiv å tro at de endres på en uke. Hun sitter sikkert med en elendig følelse selv. Men hun er nok bare litt mer mann en deg. Slå opp, forstå hva du gjorde feil og hvordan du forbedrer disse. Gjør en faktisk forbedring, og prøv på nytt. Lenke til kommentar
Leo_ Skrevet 10. august 2017 Del Skrevet 10. august 2017 For meg høres dette ut som standard pisspreik. JEG tror dama gikk lei og fant ut at det var på tide å gå videre, men enklest å skylde på partneren. Om ikke er dere uansett ikke kompatible - Hun forstår ikke din måte å vise din kjærlighet på. Uansett, hun er langt foran deg i prosessen TS, hør på det hun sier, bli ferdig med det og gå videre.Mitt personlige visdomsord: "Folk forandrer seg ikke ovenfor hverandre". Du er den du er, hun er den hun er, dere var ikke kompatible. Hun kan være en annen ovenfor en annen enn deg, men ovenfor deg vil hun alltid være den samme. Take the pain, gå videre, bli ferdig med det. 1 Lenke til kommentar
krikkert Skrevet 10. august 2017 Del Skrevet 10. august 2017 Hun er ferdig med deg. Dette har hun antagelig tenkt på i to uker allerede, og bestemt seg. 1 Lenke til kommentar
Corp Por Skrevet 10. august 2017 Del Skrevet 10. august 2017 Som de andre sier. Hun er nok ferdig og for din egen del bør du akseptere det og gå videre. Du vil få det lettere med deg selv og din egen selvfølelse om du går ut av dette forholdet med rak rygg og hyggelig-ish tone. Et forhold som ryker er ikke et bra forhold så det er bare til å starte jakten på et som fungerer med en gang. Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 10. august 2017 Del Skrevet 10. august 2017 "ikke gir henne nok kjærlighet" LOL mener overhodet ikke å være slem, men tenk rått på dette, hadde hun faktisk hatt ønske om at det skulle fungere hadde hun ikke bedt deg om å flytte ut. hun er ferdig med deg av en grunn du enda ikke vet, kanskje kjærligheten bare tok slutt. sånt skjer.. å gjøre det slutt med noen kan være svært vanskelig, husk det, og respekter det hun sier. jeg gjorde feilen med å krype for dama, grine, kjærlighetsbrev, osv osv.. nå kan jeg nesten ikke se meg selv i speilet 3 år senere Lenke til kommentar
cuadro Skrevet 10. august 2017 Del Skrevet 10. august 2017 Det er fristende å tenke at som "typisk kvinne" har hun myldret på dette alene/med venninner i to-tre uker allerede, om ikke lengre, og kommet til en bestemmelse. Hun har sikkert ikke luftet mange tankene med deg, for å "ikke bli forvirret" eller for å "kunne fokusere på sitt eget beste", eller en av de andre vanlige unnskyldningene til å være et emosjonelt vakuum. Dessverre er det ikke en eneste ting du kan gjøre med det, foruten å takke for å ha sløst vekk en betydelig del av livet. Håper jeg tar feil. Lenke til kommentar
tom waits for alice Skrevet 10. august 2017 Del Skrevet 10. august 2017 Dessverre er det ikke en eneste ting du kan gjøre med det, foruten å takke for å ha sløst vekk en betydelig del av livet. Tja. Forholdet kan jo ha hatt en egenverdi, så lenge det varte, ikke bare vært en investering i en eller annen antatt fremtidig gevinst. (Hva skulle den ha vært?) For de fleste av oss går livet gjennom ulike epoker, og en dør må lukkes for at du skal åpne en annen, som det heter i blødmenes verden. Var ikke de 7 årene verd noe i seg selv, ville ikke de neste 20 vært noe bedre. Det er klart, etter 7 år er det lov å være desillusjonert når det sprekker, og slikt kan ta litt tid å komme over. Men bortkastet? Nei det tror jeg ikke jeg i ettertid synes om noen del av livet, ei heller om mine forelskelser og forhold. Ikke en gang der jeg var forelsket og hun sa nei... Geir 1 Lenke til kommentar
cuadro Skrevet 10. august 2017 Del Skrevet 10. august 2017 Tja. Forholdet kan jo ha hatt en egenverdi, så lenge det varte, ikke bare vært en investering i en eller annen antatt fremtidig gevinst. Greit nok. Det jeg hentet ut av dette er noe annet, uten at jeg må være helt uenig selv om: Dersom en person finner det rimelig at et syv års langt partnerskap avbrytes uten å engang la partneren ta del i denne avgjørelsen før den er endelig, så behandler ikke denne personen partnerskapet syv år verdig. Eller fem år, to år, ett år. Kanskje jeg er gal, men jeg tenker at skal all denne tidens hengivenhet få responsen av en måneds flørt, så sløser noen noens tid. Lenke til kommentar
tom waits for alice Skrevet 10. august 2017 Del Skrevet 10. august 2017 Joda. Men som så ofte har vi bare trådstarters versjon av saken. Kanskje har hun - på noen damers indirekte vis - faktisk prøvd å få ham med på diskusjonen, uten at han har oppfattet det. Derav mitt spørsmål i innlegg #7. Det vil ikke være første gang den det gjelder er den siste som ser lyset. Geir Lenke til kommentar
Taurean Skrevet 10. august 2017 Del Skrevet 10. august 2017 (endret) Her var det mye motstridende beskjeder. Hun har ikke gitt noen særlig konkrete grunner til hvorfor hun vil gjøre det slutt, ergo derfor du er så forvirret. Den éneste psykologisk bærekraftige løsningen her, er at du tar grep om deg selv, og spør henne rett ut hva som faktisk er grunnen bak. At du ikke viser nok kjærlighet, er ikke god nok grunn. Hun skjuler mest sannsynlig de ekte grunnene bak denne vage beskyldningen. Jeg mener ikke å trivialisére her. Det må være forferdelig vondt. Jeg prøver bare å gjøre det sånn at du kommer ut av det her best mulig. Du kan ikke gå ut med hodet senket. Poenget mitt er at: Hvis hun ikke er villig til å dele grunnene til hvorfor hun mener du ikke gir nok kjærlighet - da er det egentlig HUN som har gitt opp, IKKE du! Da har du funnet en grunn som du kan leve med. Du kan ikke la deg bli urettferdig behandlet. Det må være bedre å vite om hun går fra deg på grunn av hårklippen din, enn å ikke vite noe i det hele tatt. Når du selv lidenskapelig påstår at du er 100% glad i ho, så er det ikke så mye å lure på. Da er det noe hun skjuler for deg. Men du kan jo ikke tvinge det ut av ho. Det er derfor jeg skriver som jeg gjør. Du kan bare spørre ærlig og rett ut. Stå rett i ryggen. Så ta svaret for dét det er, om du får noe svar. Hvis ikke, så kan du også spørre deg om du vil gi livet ditt til noen som ikke er 100% ærlig med deg. 99% holder ikke. Endret 10. august 2017 av Taurean Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 10. august 2017 Forfatter Del Skrevet 10. august 2017 Hei! Takk for svar alle sammen. Ikke så mye nytt.. Det er langt mer bak historien enn det som står her, hadde jeg skrevet alt ville der blitt tidenes wall of text. Om noen vil være hobby psykolog kunne jeg gjerne ha skrevet hele situasjonen på pm... Anonymous poster hash: 141e3...fbd Lenke til kommentar
Audi s4 q Skrevet 11. august 2017 Del Skrevet 11. august 2017 Hei. Jeg ble for 6 år siden dumpet etter 3 år i et forhold, og nå i fjor ble jeg dumpet 1 måned før bryllupet(nytt forhold). Så bare send meg en PM om du vil dele Lenke til kommentar
Megaoctane Skrevet 15. august 2017 Del Skrevet 15. august 2017 Hun har sikkert funnet noen andre på Tinder. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå