Anastacia93 Skrevet 7. august 2017 Del Skrevet 7. august 2017 (endret) Har en gammel pc jeg oppdaget nå nettopp har en inngang som det står video på. Er det noen som vet hva det er? Kan det være noe som er brukt for flere ting, blant annet s-video? Denne video-inngangen jeg fant ligner veldig på s-video, bare at den har 3 hull øvert, 4 hull på midten og så et litt større avlangt hull nederst og et litt mindre øverst, akkurat som s-video bare at s-video har bare 4 hull for de pinnene. Jeg prøvde å putte en s-video kabel inn og det gikk inn da. Fargen på den er svart og den er plassert ved siden av vga-inngangen på skjermkortet. Kunne tenkt meg å koble en vhs-spiller inn til den og øverført noen klipp fra pc til vhs for et prosjekt. EDIT: Ok, tok en titt på wikipedia og den ser akkurat ut som 7-pin versjonen. https://en.wikipedia.org/wiki/S-Video#7-pin_mini-DIN Endret 7. august 2017 av Anastacia93 Lenke til kommentar
Mr D Skrevet 7. august 2017 Del Skrevet 7. august 2017 Dette er sansynligvis en utgang for å koble PC til gammeldags TV, ikke en inngang. Finn eventuelt mer info om selve PC-en/komponentene ved å søke på Google. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå