Gjest Slettet-376f9 Skrevet 7. august 2017 Del Skrevet 7. august 2017 Er det noen som vet om ICE sender ut månedlige fakturaer, eller om de har et minstebeløp for fakturering? Lenke til kommentar
Bombasa Skrevet 7. august 2017 Del Skrevet 7. august 2017 Faktura dato pleier og være rundt 2 eller 3 hver mnd og forfall rundt 16 eller 17. Sjekk om du har fått faktura på mine sier. Jeg har mine fakturaer på e-faktura og avtalegiro. Lenke til kommentar
Mr D Skrevet 7. august 2017 Del Skrevet 7. august 2017 Ice oppgir på hjemmeiden sin at de forhåndsfakturerer månedsavgiften. Det betyr nok månedlig fakurering. Lenke til kommentar
Pstereo Skrevet 12. august 2017 Del Skrevet 12. august 2017 De fakturerer meg månedlig i alle fall - om det finnes et minimumsbeløp vet jeg ikke. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-376f9 Skrevet 12. august 2017 Del Skrevet 12. august 2017 De fakturerer meg månedlig i alle fall - om det finnes et minimumsbeløp vet jeg ikke. Takk! Jeg tror jeg fikk en SMS der de opplyste om at minstebeløpet er 70 kr. Ligger fakturaene dine på minside? Lenke til kommentar
Pstereo Skrevet 12. august 2017 Del Skrevet 12. august 2017 De fakturerer meg månedlig i alle fall - om det finnes et minimumsbeløp vet jeg ikke. Takk! Jeg tror jeg fikk en SMS der de opplyste om at minstebeløpet er 70 kr. Ligger fakturaene dine på minside? Ja, de ligger på minside i .pdf-format. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå