Nitrius Skrevet 7. desember 2003 Del Skrevet 7. desember 2003 jeg sjekka siden til kazaa lite og der var det ike noe tegn til å laste ned Kazaa lite, så jeg lurer på har dem sluttet å lage den? eller er jeg bare innom feil siden? noen som vet noe? Lenke til kommentar
Spaz Skrevet 7. desember 2003 Del Skrevet 7. desember 2003 (endret) http://www.cdfreaks.com/news/8630 Endret 7. desember 2003 av Spaz Lenke til kommentar
eiriksen Skrevet 7. desember 2003 Del Skrevet 7. desember 2003 Men de gamle versjonene virker jo, så det skulle jo ikke være noe problem. Lenke til kommentar
NuB Skrevet 7. desember 2003 Del Skrevet 7. desember 2003 Kazaa tar "legal steps" pga copyright issues, hvilken ironi... Lenke til kommentar
eiriksen Skrevet 7. desember 2003 Del Skrevet 7. desember 2003 Kazaa tar "legal steps" pga copyright issues, hvilken ironi... Sharman Networks har jo i lengre tid nå prøvd å få brukerne av Kazaa til å dele lovlige ting, og de som var flinkest ville bli premiert. Lenke til kommentar
jokki Skrevet 7. desember 2003 Del Skrevet 7. desember 2003 Hvis du ønsker en nokså oppdater "clean" KaZaA har du jo "Diet KaZaA" Lenke til kommentar
Nitrius Skrevet 7. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 7. desember 2003 hehe nei da er ikke så farlig, egentlig ville jeg bare vite hva som hadde skjedd siden det ikke var noe mer informasjon om kazaa lite på hjemmesidene deres så lenge kazaa lite versjonene virker så går alt greit Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå